צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוזניים גדולות בעבר העניקו שמות חיבה כמו "אוזני דמבו", אך כיום הורים רבים מעדיפים לפטור את המבוכה מהילדים ולפנות לניתוח אוזניים. הכתבה שלפניכם עוסקת בשיקולים השונים, היתרונות והסיבוכים אשר עלולים להיות כרוכים בניתוח מסוג זה.

מערכת ביוטיק

|

16/05/2013

|

18:37

seperator

כמבוגרים לעיתים אנו מבטלים את התרומה של הרפואה הפלסטית כי אנו שוכחים כמה משקל יש למראה החיצוני בקרב הסביבה הקרובה, במיוחד כשאנו ילדים או עוברים את גיל ההתבגרות. לנשים קל יותר בתחום זה כי חלקן נוהגות להאריך שיער, אך לרוב גודל אוזניים חריג עלול לגרום לתחושת אי נוחות ואצל ילדים, להשפיע על תחושת הדימוי העצמי. כיום קיימת גישה סלחנית יותר לניתוחים פלסטיים וההתפתחות המואצת של הרפואה המערבית, הופכת את הניתוח לרעיון שגרתי. עם זאת, בין אם מדובר בניתוח פשוט או מסובך, חשוב להבין את כל ההשלכות הכרוכות בניתוח ובהליך ההחלמה ולהיות מודעים ליתרונות והמעלות כמו גם לסיבוכים האפשריים.

החלמה מהניתוח כרוך במעט כאבים, הניתנים לטיפול במשככי כאבים

החלמה מהניתוח כרוך במעט כאבים, הניתנים לטיפול במשככי כאבים


ניתוח אוזניים – יתרונות
בניגוד לרוב הניתוחים הפלסטיים, ניתוח להקטנה ויישור אוזניים אינו מרתיע את רוב האנשים והעבודה שניתן לבצע ניתוח אוזניים בילדים מגיל שש, מעניקה לניתוח תדמית טובה ותחושת בטחון. המעלות של הניתוח ברורות מאליהן – שיפור אסתטי שיכול לפטור את תחושת החריגות ולמנוע (במקרים שמדובר בילדים) בתחושת דימוי עצמי נמוך וחוסר בטחון (לא תמיד, אך לעיתים זה יכול להוות גורם).
יש לשמור על ערנות ומעקב אחר תופעות לוואי כגון דימום, זיהום או הישנות תפרים

יש לשמור על ערנות ומעקב אחר תופעות לוואי כגון דימום, זיהום או הישנות תפרים


החלמה לאחר ניתוח
תקופת ההחלמה לאחר הניתוח כרוכה בכאבים באפרסכת החיצונית של האוזן, אך ניתן לשכך את הכאבים בעזרת משככי כאבים כגון אקמול או אופטלגין ולרוב הכאבים נמשכים עד 48 שעות בלבד מסיום הניתוח. חשוב לא להשתמש באספירין כדי להימנע מדימום ולהתייעץ עם רופא בנוגע למשככים המתאימים. במקרים בהם הכאבים גוברים או שיש דימום במהלך הימים הראשונים לאחר הניתוח, מומלץ לפנות לרופא כדי למנוע התפתחות של זיהום.

סיבוכים אפשריים
במקרים מסוימים נוצרים סיבוכים לאחר הניתוח הכרוכים בדימום, זיהום וצלקות. בנוסף, לעיתים נוצר חוסר סימטריה בין האוזניים, הישנות של התפרים שעלולים ליצור צורך בניתוח נוסף או תפרים בולטים מדי. למרות שאין מדובר בניתוח מסובך, חשוב להתייעץ עם הרופא על כל ההשלכות האפשריות הכרוכות בניתוח אוזניים ולשקול את היתרונות מול החסרונות. כמו כן לפני בחירת תאריך לניתוח, כדאי לערוך השוואה בין מרפאות, לחפש המלצות ולבחור ברופא מוסמך ומומחה בתחום.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הפנים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • מתיחת פנים ללא ניתוח

    עוד משחר האנושות הייתה ועודנה רדיפה אחר אידיאל היופי בכל התרבויות. מודל היופי הנשי עבר מאות גלגולים ושינויים בזכות נשים שהובילו מ

    המשך לכתבה
  • איך להתכונן לניתוח הרמת חזה?

    הרמת החזה היא תחום באסתטיקה רפואית שמטפל הן בנשים והן בגברים. מטופלים שמגיעים אל הקליניקות לאסתטיקה רפואית מבקשים לייצר מראה רענן

    המשך לכתבה
  • ניתוח הזזת עצמות הפנים

    לעתיים הפיתרון להחלקת עור הפנים כרוכה בשינוי מערכתי – בהזזת עצמות הפנים. העור הנפול עם העלייה בגיל עלול להצמיח שכבה נוספת בעלת קפ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל