צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/11/2012

|

12:03

seperator

לכל אחד מאיתנו יש כמה חלקים בגוף שהוא היה שמח להחליף או לשפץ. אחד מן האיברים הללו הם האוזניים. רבים מאיתנו סובלים מאוזניים גדולות במיוחד או בולטות. כמבוגרים אנו לומדים לקבל את העובדה שאנו לא מושלמים, אבל בחברת הילדים והנוער לבעלי אוזניים בולטות, צפוי גורל לא סימפטי. לכן, לבני נוער וילדים הסובלים מהבעיה ממליצים לעיתים לבצע ניתוח אוזניים.

לרוב ניתוחים אלו, מסייעים מאוד לביטחונו העצמי של הילד ולקבלתו בחברה באופן שוויוני יותר

לרוב ניתוחים אלו, מסייעים מאוד לביטחונו העצמי של הילד ולקבלתו בחברה באופן שוויוני יותר


ניתוח אוזניים-להעלאת הביטחון עצמי

רבים מן הילדים סובלים מתופעות כמו אוזניים גדולות במיוחד או אוזניים בולטות החוצה או לצדדים. כתוצאה הם נתקלים בלגלוגים וקללות, אפליות ויחס קשה מעולם הילדים. גם בגיל הנעורים הדבר לא משתנה ואף נעשה נורא הרבה יותר. פתרון לכך, לרוב מוצאים הילדים באמצעות עולם הפלסטיקה. כיום מוצעים לילדים, ניתוחי אוזניים אשר משפצים את צורת האוזן כך שתראה בולטת פחות או קטנה בגודלה. לרוב ניתוחים אלו, מסייעים מאוד לביטחונו העצמי של הילד ולקבלתו בחברה באופן שוויוני יותר.
למרות שהניתוח מסייע להעלות את ביטחונם העצמי של ילדים, הנושא נחשב שנוי במחלוקת

למרות שהניתוח מסייע להעלות את ביטחונם העצמי של ילדים, הנושא נחשב שנוי במחלוקת


נושא שנוי במחלוקת

למרות שהניתוח מסייע להעלות את ביטחונם העצמי של ילדים, הנושא נחשב שנוי במחלוקת. מבוגרים רבים גורסים, כי טיפולי אסתטיקה בילדים הם מיותרים ומכניסים הורים וילדים להוצאות ולתהליך ריפוי ארוך ומייגע שהילדים אינם צריכים לסבול ממנו. זאת נוסף על התחרות הרחבה בתחום, שמסכנת את בריאות הילד במקרה של פנייה לגורם שאינו מוסמך רפואית לביצוע הניתוח או במקרה שהתוצאות אינן משביעות רצון.

כיצד להבטיח את בטחון הילד ותוצאות הניתוח
בניתוחים פלסטיים כמו ניתוחי אוזניים, אל תשאירו ליד המקרה מקום. מומלץ כי תפנו למרפאות מורשות, אפילו כאלו הנתמכות על ידי קופ"ח ובררו לגבי הניתוח. בדקו מחירים, וגם את מומחיות המנתח וניסיונו. אבל הכי חשוב, בררו עם הילד האם זהו רצונו המלא והסופי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל