צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

08:44

seperator

אחד הדברים הבולטים ביותר במראה החיצוני שלנו הם השיניים. שיניים יפות ולבנות ללא רווחים או כתמים צהובים משווים לנו מראה רענן וצעיר הרבה יותר מכפי גילנו האמיתי. ברבות השנים, אחד הדברים שניתן לראות עליהם את פגעי השנים באופן הכי בולט הן השיניים. ריקבון של שיניים בעקבות הזנחה, שיניים צהובות כתוצאה מעישון ועוד. למשלנו את כל אלה ניתן לתקן היום באמצעות ההתפתחות של תחום הניתוחים פלסטיים, ובדיוק באותה הקלות בה ניתן לעשות היום ניתוח אף, ניתן גם לעשות שתלים לשיניים.

pic

מדוע כדאי לעשות שתלים לשיניים

החיים ללא שיניים יכולים להיות מאוד קשים, לא רק בגלל הפגמים האסתטיים של המרה החסר שיניים. עם שיניים חסרות בפה, קשה מאוד לעשות פעולות בסיסיות ביותר כמו לעיסה של מזון, מבלי לחוש כאב. השתלת שיניים אינה מיועדת אך ורק לאנשים מבוגרים אשר אבדו שיניים בעקבות הגיל, אלא גם לאנשים צעירים יותר שאבדו שיניים בתאונה או כתוצאה מחבלה גופנית. 

למי מתאים תהליך השתלת שיניים?
שתלים לשיניים הם מענה אסתטי כמו גם מענה רפואי יעיל וטוב לכל האנשים הסובלים ממחסור בשיניים. באמצעות בורג טיטניום המוכנס לחניכיים ניתן להשתמש בשתלי שיניים כתחליף טוב ויעיל כמעט כמו שיניים אמיתיות של ממש. ישנם כל מיני סוגים של שתלים לשיניים והתאמה של שתל למטופל נעשית באופן אישי בהתאם למבנה הפה של כל מטופל.

מה צריך לעשות לפני טיפול השתלת שיניים?
על מנת לעבור השתלת שיניים יש לעבור קודם טיפול מקיף אצל רופא השיניים הכולל צילומים של חלל הפה והמבנה שלו, על מנת להתאים את השתל למטופל. חשוב לזכור שעישון מזיק מאוד לתהליך ורצוי מאוד להיגמל מעישון על מנת שתהליך השתלת השיניים יישא פרי ויעבור בהצלחה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל