צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
כולנו רוצים לשמור על עור בריא ומתוך ולעכב את השפעות הגיל על העור אך מלבד ניתוח פלסטי, יש המון דברים שניתן לעשות בבית, כדי לשמור על העור צעיר ובריא.

מערכת ביוטיק

|

25/04/2013

|

18:20

seperator

כיום הרפואה האסתטית מציעה מגוון טיפולים לשמירה על העור, להסרת כתמים מהעור ולמילוי קמטים. עם זאת, יש לא מעט טיפולים שאנו יכולים ליישם באופן אישי ללא הליך ניתוחי. איך שומרים על עור ? קרמים טבעיים, תזונה נכונה והתעמלות הם רק חלק קטן מהפעולות שניתן לעשות לבד, כדי לשמור על מראה העור מצוח וקורן. שמירה על שגרת טיפוח קבועה חשובה למי שרוצה לשמור על מראה זוהר וצעיר ולרוב אין צורך בניתוח פולשני שדורש החלמה ארוכה.

הקפדה על תזונה ושתייה מרובה עוזרת בעיכוב הזדקנות העור

הקפדה על תזונה ושתייה מרובה עוזרת בעיכוב הזדקנות העור


שמירה על העור - טיפולי מניעה
הרפואה מציעה היצע של ניתוחים פלסטיים לשחזור גמישות העור, אך רצוי בנוסף לשמור על טיפול מניעה כדי לעכב את תהליך הזקנות העור.  מה אפשר לעשות? ראשית חשוב להקפיד על תזונה נכונה ושתיה מרובה, כי למים יש השפעה חשובה על המוצקות של העור וכדי לשמור על מראה צעיר ועור קורן. בנוסף, מומלץ להימנע מעישון, אלוכהול, חשיפה גבוהה לשמש, קפאין ותה. 
בנוסף למתיחת פנים ניתן להשתמש במוצרי קוסמטיקה ביתיים

בנוסף למתיחת פנים ניתן להשתמש במוצרי קוסמטיקה ביתיים


טיפולים טבעיים לעור מתוח
עולם הקוסמטיקה מציע היצע רחב של קרמים לשמירה על לחות העור, אך ניתן בעזרת מוצרים פשוטים שנמצאים בכל בית, להכין קרמים טבעיים שמובססים על מוצרים מהטבע. ברשת האינטרנט תמצאו לא מעט מתכונים למסכות ביתיות מבוססות על אבוקדו ומלפפונים, דבש ואפרסקים או יוגורט. כמו כן, התפתחות הטכנולוגית כיום, מציעה טיפולים למתיחת פנים ומילוי קמטים ללא ניתוח, שמבוצעות על ידי רופאים מוסמכים או קוסמטיקאיות מקצועיות. 

מתיחת פנים ללא ניתוח
בנוסף לשמירה על אורח חיים בריא ושימוש במסכות טבעיות, ניתן לבחור במתיחת פנים ללא ניתוח בעזרת מכשור חדשני שמבוסס על אנרגית חשמל (RF) ואנרגית אור, שיוצרים גירוי וגורמים לגוף להפריש קלוגן טבעי שמשקם את עור הפנים ומעלים את הקמטים. הטיפול החדשני נקרא Rejuvenation והוא מבוסס על טכנולוגיית ELOS.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הפנים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • מתיחת פנים ללא ניתוח

    עוד משחר האנושות הייתה ועודנה רדיפה אחר אידיאל היופי בכל התרבויות. מודל היופי הנשי עבר מאות גלגולים ושינויים בזכות נשים שהובילו מ

    המשך לכתבה
  • איך להתכונן לניתוח הרמת חזה?

    הרמת החזה היא תחום באסתטיקה רפואית שמטפל הן בנשים והן בגברים. מטופלים שמגיעים אל הקליניקות לאסתטיקה רפואית מבקשים לייצר מראה רענן

    המשך לכתבה
  • ניתוח הזזת עצמות הפנים

    לעתיים הפיתרון להחלקת עור הפנים כרוכה בשינוי מערכתי – בהזזת עצמות הפנים. העור הנפול עם העלייה בגיל עלול להצמיח שכבה נוספת בעלת קפ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל