צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/06/2012

|

13:36

seperator

לאחר הרזיה דראסטית, ניתוח שאיבת שומן מהפנים או מטעמי הזדקנות העור, נוצר מצב שבו העור מקומט או שיש עודפי עור מידלדלים – בין השאר תודות לכוח הכבידה. יחד עם אותם קמטים – קמטי הבעה, הזדקנות העור או הרזיה – עלולים להווצר שינויים בגווני העור על הפנים, שינויים במרקם ובכלל – עודף עור שנראה "מיותר". במקרים מסוימים – כאשר לא מדובר במצב מתקדם לאותם קמטים, ניתן לפתור את הסיטואציה באמצעות מתיחת פנים ללא ניתוח בקליניקות לאסתטיקה רפואית. יש מספר שיטות כדי לגרום לכך לקרות, ורצוי להתייעץ מראש עם לפחות רופא כירורג אחד שמומחה לנושא.

ניתן לפתור את הסיטואציה באמצעות מתיחת פנים ללא ניתוח

ניתן לפתור את הסיטואציה באמצעות מתיחת פנים ללא ניתוח


מכשיר אולטראסוניק – מחליק קמטים ללא ניתוח

מכשירים לעיסוי העור מתרגלים את הסיבים שבעור לגמישות, וכך, באמצעות טכנולוגיה חדישה, ניתן לשפר את מראה העור וחיוניותו, מרקמו, לשפר מראה קמטוטים, להדק את העור הרפוי ואפילו משנה את גוון העור וכן מרחיב את הנקבוביות. יש למכשיר זה יכולות גם במישר הרזיה, וכיום מוכרים אותו גם במכירה ללקוחות פרטיים.
ניתן לשפר את מראה העור וחיוניותו, מרקמו, לשפר מראה קמטוטים ולהדק את העור הרפוי

ניתן לשפר את מראה העור וחיוניותו, מרקמו, לשפר מראה קמטוטים ולהדק את העור הרפוי


איך זה פועל?

מכשיר האולטראסוניק עובד על גלי קול – הוא פולט אותם ממנו במהירות 1 מגה הרץ – כלומר – מליון תנודות הקול בשנייה אחת. בד בבד, הוא פולט חיכוך נעים וחמים, וחודר כך אל שכבת ההיפודרמיס, השכבה התחתונה בעור. אותן ויברציות ממריצות את המטבוליזם ומגרות את חידוש רקמת התא. כך אפשר להסיר גם תאי עור מתים ומביאים כך למניעת הזדקנות העור.

אילו אפקטים של טיפול אפשר להשיג עם המכשיר?
ניתן להחדיר באמצעות המכשיר חומרי הזנה לעור – עד לשכבה התחתונה בעור. כמובן, המכשיר מסייע למניעת קמטים, מזרז את מחזוריות הלימפה ויכול באמצעות הרחבת הנקבוביות להגדיל את קיבולת הספיגה לחומרים מזינים בעור. המכשיר יכול לסייע גם בהמסת מלנין ולטיפול בכתמי גיל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל