צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

11:34

seperator

 לשם מה טיפול להלבנת שיניים? טיפולי הלבנת שיניים הינם מאוד פופולאריים היום. נזקים לשיניים נגרמים כתוצאה מסיבות שונות ומגוונות כשלרוב אין זה בשליטתינו. נזקים לשיניים יכולים להופיע בשל עששת, תרופות מסוימות המכתימות את השיניים או גורמות להן לצהבהבות יוצאת דופן ולא אחידה וכדומה. בנוסף יכול להיות מצב של פגם באמייל כתוצאה מניקוטין או קופאין וכן הלאה. יש לבחון את אופן הטיפול הרצוי לפני שניגשים לבעיה.

הלבנת שיניים כטיפול יחיד
אם מדובר בבעיה היכולה להפטר בקלות על ידי טיפול אחד ישנן אופציות לטיול שיכול להביא לתוצאות מספקות בהחלט, למראה נקי יותר של השן ולבן יותר. אם, לאחר איבחון, ניתן להבין שמצב השיניים טוב ואין בעיות כגון; חורים פתוחים, מחלת עששת, דלקת חניכיים או כל מצב אחר שיכול לגרום לשיניים לחזור למצבן שלפני הטיפול, אפשרי בהחלט לגשת למרפאה לטיפול מקצועי על ידי לייזר, טיפול אישי בבית, טיפול במרפאת שיניים או כל טיפול אחר עליו ממליץ הרופא המאבחן.

הלבנת שיניים כתהליך
לפעמים קיים מצב שבו המטופל נדרש לעבור פעולה חוזרת של הלבנת שיניים על ידי רופא מומחה לדבר. רוב הפעולות של טיפול יחיד הינן חיצוניות על השן ומבצעות את הפעולה נהדר אך כשמדובר במקרים של חניכיים רגישות, חורים בשיניים או סתימות רופפות יש צורך בהלבנה שונה הנעשית באופן חוזר מפנים השן ולכן יהיה צורך לחזרה לרופא מספר פעמים על מנת להשלים הטיפול.

היגיינת פה, טיפול להלבנת שיניים והקשר שביניהם
לפעמים המצב אינו תלוי במטופל אלא פשוט במצב היגייני בעיתי של השיניים. בין אם מדובר בגנטיקה של השיניים במשפחה, הריון, נטילת תרופות המשפיעות על רמת הורמונאלית או בעיית חניכיים חוזרת, נאלץ לטפל בעניין ברוב מסירות. היגיינת שיניים חשובה בשיגרת היומיום. לא משנה מה מצב המטופל, ניקוי שיניים, טיפול עקבי בחורים או דלקות חניכיים הינו הכרחי בהחלט. אם מצב השיניים הפגום חוזר על עצמו יש להתחיל בתהליך הלבנה עקבי ומסור על מנת להבטיח מצב בריא לחלק חשוב זה בגופינו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל