צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שמירה על בטן שטוחה היא בעיה שמעסיקה לא מעט אנשים, כי גם לאחר מתיחת בטן וירידה במשקל, חשוב לשמור על התוצאה בעזרת ספורט ותזונה בריאה. לפניכם 3 טיפים חשובים לגוף חטוב ובטן שטוחה.

מערכת ביוטיק

|

25/04/2013

|

17:05

seperator

הרפואה המודרנית מציעה טיפולים לעיצוב הגוף, אך כל טיפול דורש תחזוקה וכדי לשמור על בטן שטוחה וגוף חטוב, חשוב לשלב תזונה נכונה וספורט. הבעיה מתחילה כשאנשים מתייחסים לתזונה כאל דיאטה ואל ספורט כאל עבודה קשה. אז איך שורפים שומנים בבטן? באופן מפתיע התשובה אינה רק "תרגילי בטן", אלא שילוב של תרגילים לחיזוק שרירים ושינוי מהותי בהרגלי אכילה.

לאחר טיפול שאיבת שומן חשוב לשמור על תזונה בריאה

לאחר טיפול שאיבת שומן חשוב לשמור על תזונה בריאה


שינוי הרגלי תזונה
שאיבת שומן עוזרת להשיל קילוגרמים רבים, אך כדי לשמור על גוף חטוב, צריך לשמור על אכילה נכונה. איך משנים הרגלי תזונה? שיטה טובה לאכול נכון היא קודם כל להמנע מאוכל שלפני מאה שנים לא היה מזוהה כמזון. חשוב להפחית בסוכר, להמעיט בסוכרים, ופחמימות, להוסיף חלבון (למשל עדשים וקינואה) ולשמור על ארוחות מסודרות. 
אימון לכל הגוף מגביר את שריפת הקלוריות בזמן מנוחה

אימון לכל הגוף מגביר את שריפת הקלוריות בזמן מנוחה


שיטת אימון והתמדה
אנשים רבים מצטרפים לחדר כושר אחרי טיפול של הצרת היקפים ולאחר תקופה של חודש נוטשים את הרעיון ומוותרים על המטרה שדחפה אותם להירשם. המפתח לגוף חטוב ובטן שטוחה מורכב מהתמדה ושיטת אימון מגוונת. ההליכון של חדר הכושר עוזר, וכפיפות בטן מחזקות את השרירים אבל כדי לראות תוצאות צריך אימון שמפעיל את כל הגוף, כי ככל שהגוף מתחזק, הוא שורף יותר קלוריות במצב מנוחה ולכן צריך גם ליצור שגרת אימונים קבועה.

תרגילים לחיזוק שרירי הבטן
הדגש באימון מכוון למתיחת בטן, אינו על זמן או שריפת קלוריות, אלא על אימון מגוון שמפעיל את כל שרירי הגוף. רבים חושבים שהתמדה על כפיפות בטן היא מספקת, אך האמת היא שמדובר בשילוב של תרגילי זרועות, רגליים ישבן ובטן וכדי לראות תוצאות צריך גם לשלב תזונה נכונה. מומלץ לנהל סוג של יומן אימון ולבדוק מה אנחנו אוכלים וכמה פעילות גופנית אנחנו משלבים בשגרה היומית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל