צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
במקרים רבים מראה לא אסתטי באזור הבטן יכול להעיב על התחושה הפנימית והדימוי העצמי. הצורך במתיחת בטן נובע כאשר עור הבטן נפול ויש עודפי עור ושומן שיוצרים מראה לא אסתטי

מערכת ביוטיק

|

28/02/2013

|

17:37

seperator

 

במקרים רבים מראה לא אסתטי באזור הבטן יכול להעיב על התחושה הפנימית והדימוי העצמי. הצורך במתיחת בטן נובע כאשר עור הבטן נפול ויש עודפי עור ושומן שיוצרים מראה לא אסתטי, לרוב כתוצאה מירידה דרסטית במשקל או הריון. בעבר ההתייחסות לטיפולים אסתטיים הייתה שונה ורוב הציבור נרתע מניתוחים פלסטים אך התרבות השתנתה ורמת החיים עלתה ויש יותר תשומת לב להשקעה עצמית במראה החיצוני. 

 

מטרת הטיפול

בעבר נשים קיבלו את השינויים שנוצרו בגופן כתוצאה מלידות, ירידה במשקל ובעיות אחרות, אך כיום הגישה היא שאם יש בעיה שמפריעה כדאי לטפל בה, למשל בעזרת ניתוחים פלסטים שיעזרו להשיג בטן יפה. כאשר אדם מרגיש אי נוחות עם גופו מסיבה כזאת או אחרת וזה פוגע באיכות החיים אז לעיתים עדיף לעבור את הניתוח אם אינו כרוך בסיכונים גבוהים. 

הניתוח נמשך כשעתיים עד שלוש שעות ובמהותו פשוט ואינו כרוך לרוב בסיבוכים

הניתוח נמשך כשעתיים עד שלוש שעות ובמהותו פשוט ואינו כרוך לרוב בסיבוכים

סיבות ותנאים

אחת הסיבות העיקריות לצורך במתיחת בטן היא הריון כי לאחר העליה במשקל לא תמיד מראה הבטן חוזר לקדמותו כי העור נמתח ומחליש את שרירי הבטן מה שיוצר מראה של רפיון. בנוסף גם מקרים אחרים של ירידה גדולה במשקל וכתוצאה ממצב שדופן הבטן חלשה, נוצרים סימני מתיחה או ששרירי הבטן חלשים. כל מקרה צריך להיבדק לגופו וכל ניתוח מתנהל בצורה שונה ויש להתאימו למטופל באופן אישי. 

אחת הסיבות העיקריות לצורך במתיחת בטן היא הריון

אחת הסיבות העיקריות לצורך במתיחת בטן היא הריון

הליך הטיפול

הניתוח נמשך כשעתיים עד שלוש שעות ובמהותו פשוט ואינו כרוך לרוב בסיבוכים, אך יש לבצע לפני הניתוח בדיקות רחבות ולהכין את המטופל לתוצאות הניתוח ותהליך ההחלמה הכרוך. דברים שיש לדעת על מתיחת בטן : חשוב לתאם ציפיות לפני התחלת הניתוח כדי שבסופו של דבר הניתוח יצליח וכל הדצדדים יהיו מרוצים.  בזמן הניתוח המטופל נמצא בהרדמה כללית והניתוח עצמו מתבצע על ידי חיתוך באזור תחתית קו המפשעה.  

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל