צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נשים צעירות לעתים משוות את המראה החיצוני שלהן לנשים הסובבות אותן וההרגשה הרווחת היא תמיד רצון לשפר ולשנות. התפיסה שאצל האחר המצב מושלם מטעה ולמעשה לכל אדם יש דבר או שניים שניתן לשנות

מערכת ביוטיק

|

21/02/2013

|

16:25

seperator

 

נשים צעירות לעתים משוות את המראה החיצוני שלהן לנשים הסובבות אותן וההרגשה הרווחת היא תמיד רצון לשפר ולשנות. התפיסה שאצל האחר המצב מושלם מטעה ולמעשה לכל אדם יש דבר או שניים שניתן לשנות וכיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשנות פגמים קטנים שמפריעים לנו שנים וזאת למרות שאולי רק אנחנו מבחינים בהם. כשמדובר בנערות מצד אחד חשוב לעודד קבלה עצמית אך מצד שני במקרים מסוימים טיפול הזרקת בוטוקס יכול לשפר את הדימוי העצמי ואת התחושה הפנימית.  

 

דימוי עצמי – השפעות

לעיתים אנשים בוחרים בטיפול בגלל בבעיות בולטות שמלוות את האדם שנים ומשפיעות עליו מבחינת בטחון עצמי. שימוש בבוטוקס להחלקת קמטים ידועה אך גם נשים צעירות בוחרות בטיפול כדי לשפר היבטים אחרים כמו למשל עיבוי השפתיים. בעבר הדעה הרווחת בנוגע לטיפולים קוסמטים הייתה נוקשה אך כיום יותר ויותר אנשים מבינים שאין סיבה לא לשפר בעיות קטנות שמפריעות לנו ופוגעות לנו באיכות החיים. 

שימוש בבוטוקס ידוע גם אצל נשים צעירות

שימוש בבוטוקס ידוע גם אצל נשים צעירות

התייעצות מקצועית

כאשר מחפשים לשנות משהו בגופנו, חשוב להתייעץ עם רופא מוסמך שמתמחה בנושא ולהבין את כל הסיכונים הכרוכים בהליך, כמו גם את היתרונות. לעיתים הבעיות עוסקות בפגמנצית העור או בצלקות אך גם במקרים פשוטים של מילוי שפתיים בעזרת חומרי עיבוי שפתיים, חשוב להתייעץ ולהבין את ההליך הטיפולי. בבחירת טיפול הזרקה, חשוב לבדוק את המרפאה ואת הניסיון של הרופא המטפל. 

כיום באמצעות רשת האינטרנט ניתן למצוא בצורה מהירה מכונים שונים המומחים בתחום

כיום באמצעות רשת האינטרנט ניתן למצוא בצורה מהירה מכונים שונים המומחים בתחום

חיפוש מידע באינטרנט

בעבר היינו תלויים באופן משמעותי במידע שהיה זמין לנו בפרסומות או בהמלצות של אנשים קרובים, אך כיום רשת האינטרנט מאפשרת שיטוט בין מאות אתרים העוסקים בתחום הפלסטי וגם על טיפול פשוט של בוטוקס נוכל לקבל מידע רחב מטעם החברות השונות. בנוסף, באינטרנט אפשר להתייעץ בפורומים בריאותיים ולקבל המלצות על מרפאות או מטפלים מוסמכים ולהשוות גם בין המחירים השונים שהמרפאות מציעות כדי למצוא טיפול במחיר משתלם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל