צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
השומה היא נגע עורי – כלומר היא תופעה של גידול שפיר בין מרכיבי העור כתוצאה מייצור מונוציטים - הצטברות של פיגמנט שנקרא מלנין - צבענים בצבע חום שיוצרים צורה עגולה בעלת גבולות ברורים וסימטריים

מערכת ביוטיק

|

14/02/2013

|

11:04

seperator

 

השומה היא נגע עורי – כלומר היא תופעה של גידול שפיר בין מרכיבי העור כתוצאה מייצור מונוציטים - הצטברות של פיגמנט שנקרא מלנין - צבענים בצבע חום שיוצרים צורה עגולה בעלת גבולות ברורים וסימטריים.. שומה (שנקראת גם נקודת חן) עלולה ביום אחד מן הימים להפוך לגידול ממאיר – ועל בסיס זה, ככל שישנן יותר שומות על פני עורו של אדם, כך גדל גם הסיכון שלו ללקות בתופעות פתולוגיות בלתי רצויות בעור. כשמדברים על שומה – אלו פיגמנטים מרוכזים בעור כשגודל השומה תלוי לרוב בצבע של עור הפנים ובכמות פיגמנט שהצטברה בה. 

יש מספר שיטות להסרת שומות ויש לבחור את המתאימה ביותר

יש מספר שיטות להסרת שומות ויש לבחור את המתאימה ביותר

כשבשומה אין כבר חן

במידה ובעל השומה מעוניין להסיר אותה, ישנן מספר שיטות שנהוגות במרפאות לאסתטיקה רפואית וללא ניתוח פלסטי. כל שיטה תתאים לאופי שומה שונה; ישנם שומות שטוחות שהן בעלות צבע – להן תתאים שיטת העלמת נקודות חן בצריבה באמצעות לייזר. אותו הליך יתבצע באמצעות הרדמה מקומית על מנת לנטרל את תחושת הצריבה והכוויה שממיתה את תאי השומן.

השומה יכולה להשפיע על הביטחון ועל המראה ועל כן יש לטפל בזה

השומה יכולה להשפיע על הביטחון ועל המראה ועל כן יש לטפל בזה

הסרת שומות באמצעות גלי רדיו

ישנן מרפאות שמטפלות בנקודות חן בעייתיות באמצעות גלי רדיו שהם בתדירות אולטרה גבוהה. אלו מוחדרים אל תוך העור ומתפעלים את רכיב המים שבתאי השומה. התוצאה היא אידוי של התאים – עד שהשומה נעלמת. בשיטה זו אין חיתוך אולם עלולים להשאר כתמים על פני העור.

 

חנקן נוזלי בשירות הסרת נקודות חן

החנקן הנוזלי הוא חומר קטלני לעור, ושימוש מבוקר בו יכול לתרום גם להסרת חלקי עור בלתי רצויים כמו שומות. החנקן הנוזלי גורם לכוויות קור – אולם יש בשיטה זו חסרונות – לרבות התלות במיומנותו של הרופא ובניסיונו, הכאב שבזמן הטיפול ולאחריו עקב הכוויה והצלקות הבולטות שעלולות להיטבע בעור כתוצאה מהטיפול הזה. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל