צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בחירה במתיחת עור הפנים נעשית לרוב בעקבות הזדקנות של העור או נזקים אחרים שמשפיעים על העור אסתטית ופוגעת בו ברעננות ובחיוניות הטבעית.

מערכת ביוטיק

|

05/02/2013

|

13:40

seperator

בחירה במתיחת עור הפנים נעשית לרוב בעקבות הזדקנות של העור או נזקים אחרים שמשפיעים על העור אסתטית ופוגעת בו ברעננות ובחיוניות הטבעית. במידה וטיפולים קוסמטים, שימוש בקרמים, פעילות גופנית והקפדה על תזונה אינם עוזרים, קיימת האופציה של ניתוח אסתטי למתיחת פנים. מתיחת העור מאפשרת תיקון מיידי והחלקת הקמטים בהליך ייחודי, עם זאת רצוי לשקול בזהירות כל טיפול פלסטי לפני ביצוע, לבחון ראשית את אפשרויות הטיפול הטבעיות ולהתייעץ עם רופא מומחה בתחום, לפני לקיחת החלטה.

עור הפנים עובר שינויים ככל שאנו מתבגרים והזדקנות העור הוא הגורם העיקרי לאיבוד המראה הרענן והחיוני שמאפיין עור בריא

עור הפנים עובר שינויים ככל שאנו מתבגרים והזדקנות העור הוא הגורם העיקרי לאיבוד המראה הרענן והחיוני שמאפיין עור בריא

שינויים בעור הפנים

עור הפנים עובר שינויים ככל שאנו מתבגרים והזדקנות העור הוא הגורם העיקרי לאיבוד המראה הרענן והחיוני שמאפיין עור בריא. עם זאת, ניתן להשפיע על המראה החיצוני שלנו גם בעזרת תזונה בריאה ופעילות גופנית שעוזרת לעור הפנים הזקוק ללחות. אכילת ירקות ופירות מעניקים לגוף מינרלים וויטמינים שחיוניים לרענון העור, כמו כן גם שתייה מרובה של נוזלים, שינה מספקת והזעה מפעילות גופנית- גם הם תורמים לשיפור המראה החיצוני. 

כיום יש מספר שיטות להצערת עור הפנים

כיום יש מספר שיטות להצערת עור הפנים

מתיחת פנים- אפשרויות טיפול 

מלבד אופצית מתיחת הפנים ניתן גם לבחור בטיפול של הרמת פנים נוזלית כדי להעניק לעור מראה מתוח הדוק וצעיר. בנוסף, אפשרויות טיפול נוספות כוללות זריקות להחלקת הקמטים ושימוש בטכנולגיה חדישה שעוזרת בשמירה על עור צעיר חיוני. במידה ואתם לא מעוניינים בניתוח מתיחת פנים להשבת הנעורים, חשוב להקפיד על שימוש בתכשירי לחות ומוצרים קוסמטיים שמזינים את העור במינרליים וויטמינים יחד עם שמירה על תזונה נכונה ופעילות גופנית.

 

טיפול וטיפוח העור

אנשים שנוטים לישון מעט שעות בלילה חווים מהר יותר שינויים במראה העור, כמו כן גם  אנשים ששותים ועמשנים באופן קבוע. קמטים בפנים? יש פיתרון- מומלץ לבחון תכשירים שעוזרים בהחלקת עור הפנים ומילוי הקמטים. שמירה על ניקיונו של העור ושימוש בתכשירים ייעודים להחלקת קמטים עוזרים באופן משמעותי בשימור העור וטיפוחו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל