צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בשנים האחרונות תחום הרפואה התרחב גם לטיפולים בהיבטים אסתטים ואנשים רבים משקיעים יותר מחשבה בטיפוח הגוף והפנים. בעבר ניתוחים פלסטים נועדו בעיקר למטרות רפואיות

מערכת ביוטיק

|

31/01/2013

|

17:41

seperator

 

בשנים האחרונות תחום הרפואה התרחב גם לטיפולים בהיבטים אסתטים ואנשים רבים משקיעים יותר מחשבה בטיפוח הגוף והפנים. בעבר ניתוחים פלסטים נועדו בעיקר למטרות רפואיות אך כיום אנשים רבים משקיעים בעצמם, מתוך ההבנה שהדרך בה אנו מציגים את עצמנו היא חיונית לסיפוק מהצלחה בחיים והשפתיים שלנו משחקות תפקיד מרכזי בתקשורת בינאישית. 

 

סיבות לטיפולי עיבוי שפתיים.

כיום אנחנו יודעים שהשקעה במראה חיצוני אינו בהכרח מעשה שטחי ואצל רבים מדובר בטיפוח הבטחון העצמי, בתחושת הנוחות שלנו כשאנחנו מציגים את עצמנו בעולם. סיפוק פנימי עם המראה החיצוני שלנו מעניק לנו בטחון ולכן הבחירה בטיפולים אסתטיים הכה לפופולארית בשנים האחרונות. טיפולי עיבוי השפתיים מתחלקים לכמה סוגים, כאשר הראשון מטרתו להוסיף עובי ונפח לשפה דקה. סוג אחר של טיפול הוא עיצוב לשפתיים והטיפול השלישי הוא מילוי קמטים. 

כאשר מדובר הליך למילוי שפתיים, עושים שימוש בזריקה או משחה להרדמת המקום

כאשר מדובר הליך למילוי שפתיים, עושים שימוש בזריקה או משחה להרדמת המקום

 

הליך טיפול אסתטי לשפתיים

עיצוב שפתיים, באיזו שיטה נבחר? כאשר מדובר הליך למילוי שפתיים, עושים שימוש בזריקה או משחה להרדמת המקום. הליך עיבוי השפה נעשה בעזרת חומרים המרכיבים חומצה היאלורינית ומחזיק בגוף כשנה. בנוסף ישנם חומרים אחרים שניתן להשתמש בהם כגון טיפול שנוי במחלוקת בג'ל סיליקון וטיפול ב- RADIESSE. 

למראה השפתיים השפעה רבה על הביטחון העצמי

למראה השפתיים השפעה רבה על הביטחון העצמי

 

השפעות הטיפול

מה עושים בפגישה המקדימה עם הרופא? שואלים על השפעות הטיפול. עיצוב שפתיים הוא הליך אסטתי אך עם זאת יש לו אופי ניתוחי ולכן ישנם מספר תופעות והשפעות שיש לדעת מראש. בשלושת הימים הראשונים ישנה נפיחות לשפה ושטפי דם עלולים להיוותר. הליך העיצוב מעניק שפתיים בעלי מראה טבעי, אך אין מדובר בטיפול חד פעמי והחומר לטיפול תקף לשישה חודשים ( עם אפשרות לעשרה חודשים). חשוב לציין שניתן לעבות את השפתיים אך לא לשנות את צורתם. כאשר מדובר במילוי קמטים, השיפור נראה לאחר תקופה של שלושה חודשים. חומר "אבולנס" מעניק נפח, מטשטש את הקמטים ומעניק לשפתיים מראה רענן.  

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל