צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בשנים האחרונות, כתוצאה מאורח החיים המודרני, בעיות משקל הפכו להיות בעיה נפוצה ואנשים רבים עושים בחירה בטיפולי אסתטיקה רפואית. לרוב, אנשים פונים קודם כל לטיפולי דיאטה

מערכת ביוטיק

|

28/01/2013

|

17:43

seperator

 

בשנים האחרונות, כתוצאה מאורח החיים המודרני, בעיות משקל הפכו להיות בעיה נפוצה ואנשים רבים עושים בחירה בטיפולי אסתטיקה רפואית. לרוב, אנשים פונים קודם כל לטיפולי דיאטה אך כאשר אלו לא עובדים חלק בוחרים בשאיבת שומן לגוף. בחירה בטיפול שאיבה דורש התייחסות לכמה היבטים- בחירת האזור בגוף לטיפול, בחירת המוסד הרפואי והתייחסות לחסרונות כמו גם ליתרונות של התהליך. 

תהליך שאיבת השומן לעיתים נועד להסרת צלוליטיס

תהליך שאיבת השומן לעיתים נועד להסרת צלוליטיס

 

נשים גברים ושאיבת שומן

רבים מניחים שנשים הן היחידיות שפונות לשאיבת שומן אך מדובר למעשה בתופעה רחבה וגם גברים עושים שימוש בטיפול. בשאיבה מאזור דופן הבטן למשל, הטיפול רלוונטי לשני המינים.  עם זאת, חשוב לדעת לפני שאיבת שומן בבטן שהניתוח לא נפוץ בגלל שלעיתים קרובות לא מדובר בשומן בבטן אלא בשרירים שצריך להדק. בנוסף, השפעת שאיבת השומן באזור הבטן לרוב מינימאלית ודורשת המון ניסיוןומיומנות מהמנתח. 

בים מניחים שנשים הן היחידיות שפונות לשאיבת שומן אך מדובר למעשה בתופעה רחבה

בים מניחים שנשים הן היחידיות שפונות לשאיבת שומן אך מדובר למעשה בתופעה רחבה

 

אתגרים בתהליך הטיפול

כמו בכל ניתוח גם בשאיבה כרוך סיכון וכל אזור בגוף מהווה אתגר שונה. טיפול בירכיים החיצוניות הוא המורכב ביותר. התהליך נעשה לרוב בשני שלבים אך ישנם מקרים של הסרת עודפי העור בזמן השאיבה ולכן מומלץ לבחור בתהליך אחרי מחשבה. בנוסף, השטח הפנימי של שוק הרגל דורש זהירות כדי ליצור הדגשה לרוחב הברכיים, שאיבה באזור הברך מהווה סיכון לענפי הווריד ובנוסף יש אזורים אחרים שיש ספק ליעילות של הטיפול. 

 

תופעות לוואי והשפעות 

תהליך שאיבת השומן לעיתים נועד להסרת צלוליטיס ולעיתים מדובר בהצלת חיים. עם זאת, כאשר בוחרים בשאיבת שומן חשוב להבין את השפעות השונות שיש בתהליך. לאחר הניתוח המטופלים מתבקשים ללבוש תחבושות אלסטיות או מחוכים ללא יכולת להסיר זמן מסוים את התחבושות. קיימת סכנה לבצקות ונפיחות בגוף לתקופה של מספר חודשים. בנוסף, ישנם מקרים של טיפול רחב (כמו בטיפול בשוקיים ובירכיים) שהנפיחות בקרסוליים וכף הרגל תמשך מספר שבועות לאחר השאיבה. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל