צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הרמת הגוף הוא ניתוח לעיתים הכרחי, בגלל שכתוצאה העור אינו מתוח כפי שהיה. מדובר בניתוח פלסטי שמטרתו להסיר את העור העודף

מערכת ביוטיק

|

28/01/2013

|

17:36

seperator

 

הרמת הגוף הוא ניתוח לעיתים הכרחי, בגלל שכתוצאה העור אינו מתוח כפי שהיה. מדובר בניתוח פלסטי שמטרתו להסיר את העור העודף ולמעשה לשפר את מראה הגוף. הרמת גוף מאפשר למנתח לפסל מחדש את איברי הגוף ולתת להם מראה טבעי אך משופר. 

ניתוח פלסטי הוא הליך שיש בו סיכון כמו בכל ניתוח

ניתוח פלסטי הוא הליך שיש בו סיכון כמו בכל ניתוח

 

שאיבת שומן או מתיחת בטן?

אנשים רבים מעוניינים בשאיבת שומן באזורים ספציפים כי למרות מאמצים לא הצליחו ליצור שיפור. כאשר בוחרים בשאיבת ומן חושב לוודא עם הרופא שהתהליך שבחרנו הוא המתאים ביותר. יש המעוניינים בבטן שטוחה וחלקה ולמעשה ההליך המתאים להם הוא מתיחת בטן ולא שאיבה. דברים שיש לדעת על מתיחת בטן- מתיחת בטן מהדקת את השרירים ומותחת את עור הבטן למראה חלק ומעוצב. חשוב לא להתבלבל בין שני ההליכים כי שניהם שונים אם כי לעיתים מהווים טיפולים משלימים.  

אנשים רבים מעוניינים בשאיבת שומן

אנשים רבים מעוניינים בשאיבת שומן

 

סיבוכים וסיכונים 

ניתוח פלסטי הוא הליך שיש בו סיכון כמו בכל ניתוח. עם זאת, ישנם סיכונים אחרים הקשורים ניתוח עיצוב גוף לאחר ירידה במשקל כגון עור רופף, ניתוחים חוזרים, דימומים, זיהומים, צלקות , בעיית נוצלים שמצטברים ברמות ועוד. במקרים קיצוניים של סיבוכים קיים גם הסיכוי למוות. בבחירת ניתוח פלסטי חשוב להתייעץ עם המנתח, לדון בסיכונים האפשרים ולהחליט החלטה שקולה ואחראית. ניתוחים פלסטים יכולים להשפיע משמעותית על איכות החיים אך חשוב לא לפעול בלי להבין את הסיכונים. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל