צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בכימיה, המילית "ליפו" נקשרת לשומנים. לכן ליפותרפיה היא הטכניקה שמשמשת להמסת שומנים - טיפול בצלוליטיס. היא נעשית באמצעות הזרקה לטשטוש הצלוליטיס שנשאר גם לאחר דיאטה, הפעילות הגופנית או כל מאמץ אחר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

05:17

seperator

באמצעות הזרקה לטשטוש הצלוליטיס שנשאר גם לאחר דיאטה, הפעילות הגופנית או כל מאמץ אחר להסיר את השומן העקשן. פעמים רבות אותו שומן מיותר מייצר מראה לא פרופורציונאלי בגוף, כשאין רצון לעשות ניתוחים פלסטיים לשאיבת השומן. הפתרון של המסת השומנים נעשית באופן לא פולשני - וזה גם היתרון שבה. נשים וגברים המרגישים עומס שומן באזורי הגוף השונים פונים למרפאות לאסתטיקה רפואית למצוא פתרונות לבעיית השומן שלהם, ולא תמיד התוצאה נשמרת לאורך זמן.

הרפואה האסתטית מציעה הפרשת שומן בעזרת  הזרקת הליפותרפיה

הרפואה האסתטית מציעה הפרשת שומן בעזרת הזרקת הליפותרפיה


ההליך של הליפותרפיה
במסגרת הליפותרפיה, המטופל מקבל סדרת הזרקות, כשבכל הזרקה ישנו חומר מסיס שומן. כל הזרקה מיועדת למצבור שומן: באזור הבטן, הירכיים, הישבן, הברכיים, המותניים, הסנטר, היד האחורית ועוד. תהליך פירוק השומנים נקרא "ליפוליזיס", ובו תאי השומן עוברים הרס, ותוכנם השומני נשפך החוצה. בגוף קיים מעגל לפירוק שומנים. לאחר שרק התוכן של התאים השומניים מסתובב במערכת הדם הוא מופרש מן הגוף בסופו של דבר בחודש הקרוב לאחרי כן באמצעות השתן.
עדיין לא אושר על ידי ה-FDA,  אך רופאים רבים מכירים ביתרונות

עדיין לא אושר על ידי ה-FDA, אך רופאים רבים מכירים ביתרונות


ליפותרפיה - השיטה החדשנית
הטיפול החדשני להמסת צלוליטיס טרם קיבל את אישורו של ה - FDA האמריקאי, אולם החומרים שבהם משתמשים לצורך ליפותרפיה למעשה מאושרים. על מנת שתהפוך לכזו העומדת בתקן, עליה לעבור בדיקות מחמירות כדי לשאוב נתונים לצורך מחקר בתחום. הרופאים המיישמים את השיטה מצודדים בה ומוצאים בה בעיקר יתרונות של יעילות ובטיחות.

יתרונות הליפותרפיה
תאי השומן שנהרסו, כמו כל תא אחר שנהרס בגוף, יתפוגג ולא ישוב עוד להיות. כך השיטה למעשה מטפלת בעניין לצמיתות וניתן לפסל מחדש את הגוף באמצעות חלוקה שונה של השומן בו. בניגוד לשיטת שאיבת השומן שמוציאה את השומן מן הגוף בבת אחת ולא נותנת לעור זמן להתארגנות מחדש, הליפותרפיה מאפשרת לגוף התאקלמות ממושכת של עד כחודש, והעור שומר על האלסטיות שלו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל