צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
רבות מן הנשים מכירות את טיפולי פילינג מהקוסמטיקאית האישית שלהם או מהסבונים על מדף הבית מרקחת המבטיחים פילינג ורענון לעור. אך מהי שיטת הפילינג באופן ספציפי יותר? מה ההבדל בין פילינג בינוני ופילינג עמוק?

מערכת ביוטיק

|

14/01/2013

|

17:08

seperator

 

 פילינג היא שיטה לרענון וחידוש תאי עור הפנים. השיטה נקראת פילינג משום שמתבצע בה קילוף (PEEL) של העור המת. קיימות שלוש דרגות לפילינג- פילינג קל, בינוני ופילינג עמוק. קיימים הבדלים מהותיים ביניהם וקהל היעד של כל טיפול אסתטי שכזה שונה ממשנהו.

טיפול פילינג עמוק יש לבצע רק על ידי המוסמכים לכך

טיפול פילינג עמוק יש לבצע רק על ידי המוסמכים לכך

פילינג בינוני

פילינג בינוני  לרוב מיועד למי שיש לה קמטים או כתמים קלים על העור או מי שסובלת מעור פגום ויבש לעיתים קרובות. בשיטה זו נמרח גם קרם פילינג וגם מתבצע פילינג באמצעות מכשור מיוחד. קילוף העור עם זאת הוא אינו עמוק, וריפוי העור מהיר יחסית. בעיקר נרשמת אדמומיות בפנים וגרד קל לאחר הטיפול.

בטיפול הפילינג מתבצע קילוף של העור המת

בטיפול הפילינג מתבצע קילוף של העור המת

פילינג עמוק

פילינג עמוק  נחשב הארד קור של טיפולי האסתטיקה. מדובר בטיפול שיש לבצע בהסמכה רפואית ובהשגחת רופא. במהלך טיפול זה, קילוף העור נעשה באמצעות חומרים הגורמים לכוויות קלות בעור באמצעות חימום ומשחות מיוחדות. פילינג עמוק מיועד למי שסובלת מכתמי עור, צלקות עמוקות, קמטים ובעיות עור נוספות הדורשות טיפול מאסיבי בעור ולעיתים אף אלים. לטיפול יש תופעות לוואי לעיתים לא קלות המאופיינים בשלפוחיות, גרד, דלקת מקומית ואדמומיות. לרוב לאחר מספר ימים- שבוע כל תופעות לוואי אלו חולפות מעצמן .

 

מה חשוב לדעת בהקשר זה?

חשוב לדעת, פילינג עמוק לרוב אינו נעשה אצל קוסמטיקאיות פרטיות או במכונים שאינם מוגדרים פרא-רפואיים. אם אתם רואים מקום שמציע טיפול זה ושוקלים לקחת אותו, הקפידו לברר כי הטיפול מבוצע ע"י רופא או בהשגחה צמודה שלו וכי למטפל יש הכשרה מיוחדת בנושא.

 

האם ישנם סבונים שיכולים להועיל לי?

בכל הנוגע לבריאות עורנו, השימוש בסבון עדין שמותאם לעור רגיש הוא בהחלט המלצה חמה.

לצד הסבונים התעשייתיים המוצעים בסופרים והמרכולים, ניתן למצוא מפעלי בוטיק לייצור סבונים המציעים מגוון רחב של סבונים בעבודת יד ומרכיבים טבעיים בלבד.

חלק ניכר מאותם המפעלים, מציעים ייעוץ מקדים וניתן ליצור עמם קשר לכל שאלה והכוונה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל