צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
מי שעבר נדבכים רבים בדרך להסרת שומנים העודפים – סילוק הקפלים שמעטרים את מתאר הגוף מחד ודילול של רמת הכולסטרול בגוף כדי להפחית אפשרות להתפתחות סביבת מחלות

מערכת ביוטיק

|

14/01/2013

|

16:35

seperator

 

מי שעבר נדבכים רבים בדרך להסרת שומנים העודפים – סילוק הקפלים שמעטרים את מתאר הגוף מחד ודילול של רמת הכולסטרול בגוף כדי להפחית אפשרות להתפתחות סביבת מחלות, ודאי אינו נח, לפחות עד שיגיע אל המטרה – ניצחון הנפש על הגוף. ככל שהצורך בכך עולה – וידוע כי השמנת יתר לפי הגדרתה היא אחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בכלל וגם בישראל – נוצרות יותר ויותר שיטות כדי להגיע למטרה – מה שעלול ליצור גם בלבול רב. אחת הדרכים הנפוצות לטיפול בהשמנת יתר היא להתייעץ עם רופא מוסמך בקליניקות לאסתטיקה רפואית

המטרה היא לזרז את חילוף החומרים בגוף ולהמיס את החומר הממלא את תאי השומן

המטרה היא לזרז את חילוף החומרים בגוף ולהמיס את החומר הממלא את תאי השומן

הצרת היקפים בטכנולוגיית גלי רדיו

המטרה היא לזרז את חילוף החומרים בגוף ולהמיס את החומר הממלא את תאי השומן, כך שישתחרר באופן יעיל יותר ויתנקז מהגוף דרך המערכת הלימפטית ומערכות אחרות. למעשה, גלי הרדיו מחממים את תאי השומן ובכך מפרקים את הקשרים החזקים שבין המולקולות הללו. תוך כך, מתאפשר סילוק של "עודפי המולקולות" הללו אל המערכת הלימפטית ופירוק בכבד. 

מתיחת עור מאפשרת להנות ממראה גוף אטרקטיבי וצעיר

מתיחת עור מאפשרת להנות ממראה גוף אטרקטיבי וצעיר

איך העור חוזר להיות חיוני וגמיש?

הרופא המטפל יתחשב גם בנתוני העור וביכולת שלו לחזור למימדים התואמים למימדים החדשים שבהם עוצב הגוף החדש. חימום של השכבה שתחת לעור גורמת גם להתרבות של סיבי קולגן, תפקידם להגמיש את העור ולהעניק לו יכולת מתיחה טובה יותר כשהוא חוזר למצב הקודם בנקל. 

 

אפשר גם לעשות מתיחת עור

ישנה אפשרות לעשות מתיחת עור עבור מי שעדיין נותרו לו עודפי עור מדלדלים ולא נוחים. כפי שניתן לעשות הצרת היקפים בכל חלק בגוף, כך ניתן לטפל ג בעור המידלדל שבו – יש להתייעץ עם הרופא המנתח, להיעזר בהדמיות ולדרוש לשמוע על כל הסיכונים שבכך והיכולת להחלים במהירות עד לקבלת התוצאות הרצויות. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל