צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הנוחות של אדם חשובה בסופו של יום, כשנוחות קובעת גם את איכות החיים של אדם. במסגרת היכולת והנגישות למכונים לאסתטיקה רפואית, ניתן כיום לשפר את הנוחות ואת היופי באמצעות איפור קבוע

מערכת ביוטיק

|

14/01/2013

|

16:28

seperator

 

הנוחות של אדם חשובה בסופו של יום, כשנוחות קובעת גם את איכות החיים של אדם. במסגרת היכולת והנגישות למכונים לאסתטיקה רפואית, ניתן כיום לשפר את הנוחות ואת היופי באמצעות איפור קבוע, איפור שחוסך עבור אוכלוסיית המתאפרים לחזור על אותו ריטואל איפור יום יומי או כדי לתקן עיוותים או פגמים שונים באזור הבולט ביותר בגוף – האזור הפנים. האיפור הקבוע מחדיר פיגמנטים (צבענים) מתחת לשכבת העור החיצונית (לאפידרמיס) באמצעות מחט חשמלית, כשאותו תהליך נקרא גם "דרמו פיגמנטציה" באזור המבוקש ובכך לשנות את הצבע של אותו אזור. 

 

קביעות האיפור ה"קבוע"

גם "איפור קבוע" אינו איפור לצמיתות, משום שמדובר בחומרים אורגניים המגיבים עם עור הפנים ועם תוצרים שלו – כמו למשל ייצור שומן או הזעה. הפיגמנט עצמו הינו מינרל שמשקלו הסגולי נמוך יותר מזה שבתאי האפידרמיס, וישנו תנאי נוסף – על הפיגמנט להיות חומר שהעור מסוגל לפרק ולספוג. משום כך, אין קביעות אין סופית לאיפור הקבוע, הוא יתפרק בסופו של דבר ויצריך טיפול חוזר.

ישנם הבדלים שמסייגים את האיפור הקבוע מן הקעקוע בעור

ישנם הבדלים שמסייגים את האיפור הקבוע מן הקעקוע בעור

לאילו שימושים עורכים איפור קבוע?

ישנם שימושים נפוצים בדרך כלל לאיפור קבוע – הוא משרטט צורה אסתטית, סימטרית ורצויה לגבה, ניתן לשרטט את קו האייליינרף למלא את השפתיים בצבע, למלא שיער דליל, לצייר פטמה בגוון מסויים או בצורה רצויה, להוסיף נקודות חן, להדגיש צלליות לעיניים ולכסות צלקות או כתמי עור.

הנוחות של אדם חשובה בסופו של יום, כשנוחות קובעת גם את איכות החיים של אדם

הנוחות של אדם חשובה בסופו של יום, כשנוחות קובעת גם את איכות החיים של אדם

האם זה קעקוע?

ישנם הבדלים שמסייגים את האיפור הקבוע מן הקעקוע בעור, בין היתר – עומק החדירה של המחט מתחת לפני העור כשבקעקוע חודרים אל השכבות שאין בהן תחלופה קבועה לתאים, או תדירות הצורך באיפור חוזר לחיזוק האיפור הקבוע בעור. חשוב להתייעץ עם רופא מומחה לפני הטיפול בעור באמצעות מחטים המחדירות לעור את הצבען.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל