צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/12/2012

|

10:56

seperator

טיפול בודי טייט הוא שילוב של המסת שומן ושאיבתו באותו הטיפול בקליניקה לאסתטיקה רפואית. מכיוון שניתן להתחיל וגם לסיים אותו בתוך טווח זמן של עד לשעה וחצי לערך, הוא מכונה גם כאחד מטיפולי "הפסקת צהריים". משך הטיפול קצר יחסית משום שמטפלים באופן ממוקד באזור אחד או אזורים בודדים קטנים גם יחד שלא נדרש יותר מהרדמה מקומית. לאחר הטיפול הזה, ניתן לחזור לשגרה מלאה ובמהרה. אילו מדובר על מספר אזורים, הרי שנדרש טיפול מורכב יותר, הדורש הרדמה כללית לגוף והיערכות שונה. 

הבודי טייט מבצע שאיבת שומן המוגבלת ל- 600 סמ

הבודי טייט מבצע שאיבת שומן המוגבלת ל- 600 סמ"קמאזור בודד

איך עורכים את הטיפול?

הטיפול מתבסס על אנרגיה של תדרי רדיו הנקראת גם RF, שמפיקים באמצעות מכשיר שתי אלקטרודות ומחולל – מכשיר ה"בודי טייט". האלקטרודה האחת מעבירה אנרגיה לעבר שכבת השומן ושואבת אותו אל מחוץ לגוף. האלקטרודה השניה מוחזקת מעל לעור בשטח פנים נרחב, וניתן לשלוט בעוצמה של התדרים כדי לווסת את כמות השומן המומס ואת העובי של השכבה.

טיפול בודי טייט הוא שילוב של המסת שומן ושאיבתו באותו הטיפול בקליניקה לאסתטיקה רפואית.

טיפול בודי טייט הוא שילוב של המסת שומן ושאיבתו באותו הטיפול בקליניקה לאסתטיקה רפואית.

איך להתכונן להמסת שומן בבודי טייט

ראשית יש להגיע לייעוץ במרפאה מוסמכת כדי שהרופא הכירורג ימליץ על הפרוצדורה המתאימה על פי נתוני הבדיקות. רצוי ללכת ולבדוק לפחות אצל שני רופאים מומחים לנושא. המועמדים יהיו בדרך כלל מי שמעוניינים להוריד משקל גוף בינוני, כלומר – כדי שלא לגרום לגוף הלם ממצב הגוף החדש.

 

האם ישנן מגבלות לטיפול?

הבודי טייט מבצע שאיבת שומן המוגבלת ל- 600 סמ"קמאזור בודד. ניתן לשלב כמה אזורים בטיפול, ומה ששואבים אלו המים שנמצאים בין תאי השומן. כשהטיפול לא ממוקד באזור אחד, השאיבה היחסית קטנה בין המקומות. לאחר הטיפול רצוי להתמיד בשמירה על משקל הגוף ועל תוכנית תזונה מאוזנת, שכן השינוי הוא חד פעמי ואינו מבטיח חזרה של הגוף למצב הקודם תוך אום הרגלי אכילה ופעילות.  

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל