צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/12/2012

|

11:28

seperator

 

גלי רדיו, לייזר, חנקן נוזלי ואיזמל – הכול אפשרי כשמדובר בניתוח להסרת נקודות חן. בכל אחת מהשיטות הללו ישנם יתרונות על פני השיטות האחרות וכמובן – גם חסרונות. לפני כן, חשוב לדעת כי השומה (נקודת החן) היא נגע עורי בעל צבע חום – אדמדם ואמור להיות לו גבול אחיד וסימטרי, הוא שכיח ביותר ומעיד על הצטברות של מלנין, צבען שאחראי על צבע העור על פי כמות המונוציטים שבו. הוא גם מעיד על עלייה בהסתברות לסיכון מחלה כל שהיא כמו למשל סרטן וישנן דיאגנוזות שונות כדי לבדוק במטופלים את הנושא.

נקודות חן- הסיבות להסרה הן בדרך כלל אסטטיות

נקודות חן- הסיבות להסרה הן בדרך כלל אסטטיות

הסרת נקודות חן – מדוע?

את נקודות החן מעוניינים בדרך כלל להסיר משום העניין האסתטי – הן הופכות לגדולות ופחות אסתטיות, או שאינן לטעמם של המטופלים. ישנה סיבה נוספת – הנקודה הזו עלולה להיות ממאירה. על מנת לטפל בתופעה ניתן לפנות לקליניקות לאסתטיקה רפואית ולקבל חוות דעת מרופא מומחה. באיזו דרך מומלץ להסיר אותה – ללא צלקות? איך ניתן לעשות את זה באופן האסתטי ביותר?

-הסרת שומות- כיום יש דרכים רבות להסרת שומות בצורה מהירה ולא מזיקה

-הסרת שומות- כיום יש דרכים רבות להסרת שומות בצורה מהירה ולא מזיקה

להסיר שומה באמצעות גלי רדיו

יש מרפאות מסוימות אשר מטפלות בנקודות חן באמצעות גלי רדיו. המכשיר המטפל מפיק תדר רדיו מסוים אשר מייבש את הנוזלים שנמצאים בנקודת החן, היא מצטמקת ואינה מצריכה את החיתוך של העור. הטיפול אינו מצריך ביקור חוזר לביקורת אצל רופא עור. 

 

להסיר שומות באמצעות לייזר

הלייזר פועל על פי גלי האור. גם לו יש את היכולת לייבש את השומה ואינו מצריך חיתוך של העור וגם לא תפרים, כך שישנה סבירות לפחות צלקות. מטפלים באמצעות הלייזר בשומות שטחיות יחסית, וכדי להפיק תוצאה אופטימלית ידרשו טיפולים חוזרים. שיטה זו אינה מתאימה לכל סוגי השומות וחשוב לאבחן אצל הרופא. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל