צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

14:12

seperator

 

טרם ביצוע ניתוח הפלסטי קיימות חששות רבות אודות הניתוח הפלסטי עצמו וקשיי ההחלמה בפרט. במאמר זה נציג עבורך מספך טיפים אשר יעזרו לך להכין את עצמך לקראת הניתוח המיועד.

 

1.הכנת תיק לקראת הניתוח הפלסטי- מומלץ להכין בתיק בגדים נוחים לא הדוקים מדי על מנת להעניק תחושה נוחה לפני ולאחר הניתוח. כמובן שמומלץ שהבד של הבגדים יהיה מכותנה ולא מבד סינטטי על מנת שלא יוצר גירוי לעור. 

 

2.מומלץ להשאיר בבית תכשיטים יקרי ערך כיוון שבזמן הניתוח לא ניתן להשאר עם שום תכשיט ועל מנת להיות רגועים שהתכשיטים לא נמצאים קרוב אליך מומלץ להשאיר את התכשיטים במקום בטוח-בבית.

 

3.אם את לפני ניתוח מתיחת פנים- נספח זה חשוב מאוד עבורך. אם את נוהגת לצבוע את שערותיך על בסיס קבוע, עדיף שתצבעי את שערותיך ימים ספורים לפני הניתוח כיוון שלאחר ניתוח של מתיחת פנים לא תוכלי לצבוע את שערותיך למשך ארבעה שבועות.

 

4.טרם ניתוח פנים מומלץ לא להשתמש בקרם לחות לפני וכמובן לא להתאפר על מנת שהסימונים בפנים יהיו ברורים.

 

5.אם הינך סובלת מאלרגיות תקופתיות, מומלץ לא לבצע את ניתוח הפנים בתקופת האלרגיה על מנת שלא תסבלי בתופעות אלרגיות בזמן ההחלמה.

 

6.אם את עומדת לפני ניתוח להגדלת חזה, קחי בחשבון שלא תוכלי להניק לאחר הניתוח. אם תהליך ההנקה חשוב לך עליך לקחת זה בחשבון ולעשות את השיקולים שלך בהתאם.

 

7.בניתוחי שאיבת שומן, ניתוחי חזה והרמת פנים, מומלץ להגיע עם משקל גוף יציב. אם את מתכננת דיאטה בפתח, עדיף לדחות את הטיפול הקוסמטי לאחר הדיאטה. ולשמור על המשקל הרצוי לאחר הטיפול. 

 

8. הטיפ החשוב ביותר, לאזור סבלנות לקראת תהליך ההחלמה ולהביא איתך חבר/ה קרובים או משפחה אשר יעזרו לך ויעניקו לך תחושת ביטחון.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל