צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/11/2012

|

12:41

seperator

כולנו מכירים את מזג האוויר של ישראל- חם, הביל וכזה שלא עושה יותר מדי טוב לעור שלנו. כתוצאה ממזג האוויר הזה והצורך בהליכה בבגדים חשופים, עניין האסתטיקה בישראל תפס תאוצה חזקה. למעשה, קיימת מודעות כה גבוהה לאסתטיקה רפואית בישראל, שהיא נהפכה לבירת האסתטיקה.

טיפולים חדשים-ייצוא ישראלי
תאמינו או לא, טכנולוגיות הלייזר החדשניות ביותר, מפותחות דווקא בישראל. עם קהל מטופלים גדול הן מהצד הגברי והן מהצד הנשי, הלייזר תפס תאוצה משמעותית בישראל ומהווה מקור לגאווה ופיתוח מחקרי בלתי פוסק. טכנולוגיות חדשות כגון IPL, IR, DPC מובילות כיום את עולם הסרת השיער בלייזר והכל הודות לכמה ישראלים שבאו בטענות על כך שהטיפול כואב להם או קצת יקר להם.

תאמינו או לא, טכנולוגיות הלייזר החדשניות ביותר, מפותחות דווקא בישראל

תאמינו או לא, טכנולוגיות הלייזר החדשניות ביותר, מפותחות דווקא בישראל


לייזר-תחום מכניס מחקרית

נוסף על הגאווה שהתחום מביא לישראל, הדבר גם מכניס כספים רבים. לא רק שמכוני יופי רבים בארץ רוכשים את הטכנולוגיות ומשתמשים בהם לטובת המטופלים, אלא שגם מדינות בחו"ל רוכשות טכנולוגיות אלו למטופליהן ונהנות מחידושי הטכנולוגיה של המוח הישראלי. חלק מחברות המחקר בלייזר אף נסחרות בנסד"ק ובבורסה-עדות להצלחתן המסחרית.
נוסף על הגאווה שהתחום מביא לישראל, הדבר גם מכניס כספים רבים

נוסף על הגאווה שהתחום מביא לישראל, הדבר גם מכניס כספים רבים


ישראל-מובילת דרך בתחום שבירת מסוכמות בטיפולים

הידעתם? ישראל הייתה בין המדינות הראשונות בהן גברים ניאותו לבצע הסרת שיער בלייזר. עם מודעות מלאה לעניין שיעור היתר ובהמשך לבקשותיהן של הנשים שהחלו לשאוף למודלים גבריים מטופחים וחלקים, גם הגברים הישראלים שוכנעו לעבור הסרת שיער. הגברים שעוברים טיפול נחשבים כגברים הדואגים לעצמם, מטופחים ומחוזרים. מגמה זו שהחלה בישראל, התפשטה גם למדינות אחרות שראו כי טוב.

מה זה אומר מבחינתנו?
אין צורך לטוס לחו"ל כדי לזכות בטיפול לייזר איכותי ובעל תוצאות טובות. בישראל ניתן למצוא מגוון טיפולי לייזר המתאימים לצרכיכם השונים וברמות מחיר שונות. שיער מיותר-זה כבר לא סיפור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל