צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/11/2012

|

11:34

seperator

אקנה היא מחלת עור המאפיינת כ- 90% מתבגרים בכל רחבי העולם, כשקוראים לכך גם בשמות פצעי בגרות או חצ'קונים. דווקא באותו גיל רגיש שבה המראה החיצוני חשוב מאוד לדימוי העצמי וגם בעיני המחזרים, אלו מתעוררים לחיים והופכים עולמות. באותה התקופה של המסיבות הבלתי פוסקות והחברויות הראשונות שבכיתה, אז הפצעונים הללו טורדים את מנוחתם של צעירים וצעירות רבים – כמעט את כולם, ברחבי העולם. העניין הוא שלא אצל כולם חומרת המתקפה גדולה מאוד, ובאותה המידה לא אצל כולם נותרות צלקות – בין אם אלו צלקות נפשיות או צלקות ממשיות.

יש כמה דרכים לטפל בצלקות אקנה

יש כמה דרכים לטפל בצלקות אקנה


מחלת האקנה

מחלת האקנה תחילתה בשנות ההתבגרות של אדם, וברב המקרים חולפת עד לגיל 25 כלא הייתה. מדובר על דלקת בעור, שמופיעה בדרמיס הבינוני והעמוק ולא רק בעליון. הופעת האקנה מעל לפני העור מעידה כי המלה לא טופלה ונעצרה בזמן. חשוב לטפל במסירות ובזמן בפצעים אלו, על מנת לא להסב נזק בלתי הפיך לעור.
בגיל הבגרות ההורמונים אחראים לפצעים הדלקתיים השונים שעל הער

בגיל הבגרות ההורמונים אחראים לפצעים הדלקתיים השונים שעל הער


הגוף מנסה לפצות על הנזק

בגיל הבגרות ההורמונים אחראים לפצעים הדלקתיים השונים שעל הער. אצל חלק מהאנשים הם מופיעים רק מחוץ לשכבות העור ואילו אצל אחרים – בתוך שכבות העור הפנימיות. כאשר הפצע גדול וגם המורסות, הדלקת עלולה להיות ממושכת יותר והגוף אשר מנסה לפצות ולרפא את הדלקת בכוחות עצמו עלול ליצור שכבת עור חשדה שבמקום לפצות על הקודמת היא במרקם שונה מהעור המקורי, מה שגורם לצלקות.

ניתן לעשות הסקת צלקות אקנה
יש כמה דרכים לטפל בצלקות אקנה: הראשונה היא טיפול בחומרי מילוי לקמטים – מה שיסייע לצלקות עור שטחיות. השניה – טיפול בקילוף כימי והשלישית -  ביצוע ניתוחים פלסטיים  בפצעים עמוקים או מאורכים, כשרקמת העור הצלקתית מוסרת והעור הרגיל נתפר באופן פחות בולט.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל