צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/11/2012

|

10:09

seperator

צלקות על פני הגוף ובעיקר על פני הפנים יכולות להיות מטופלות באמצעות ניתוחים פלסטיים או טיפולים שונים – גם בתכשירים כימיים ובפתרונות שמטפלים ברפואה משלימה או בקליניקות לאסתטיקה רפואית מציעים. סביר להניח שלכל אחד או אחת ישנה צלקת מימי הילדות העליזים כמו גם צלקות שאינן עוברות מהימים האחרונים, ניתן לטפל בכך. הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת להגיע לתוצאות של מראה טבעי "חלק", ואפילו מאפשרות את חלון ההזדמנויות לטפל במראה הכללי באמתלת הטיפול הנקודתי. רצוי להתייעץ עם לפחות שני רופאים מומחים לעניין.

נדרשים מספר טיפולים עד שמגיעים לתוצאה הסופית

נדרשים מספר טיפולים עד שמגיעים לתוצאה הסופית


עניין של החלטה

אתם רוצים לקבל מראה טבעי קבוע וחלק, ללא צלקות בפנים או על פני הגוף? צעירים כמבוגרים, מי שעשה ניתוח מעקפים ויש לו עדיין צלקת או מי שהיו לו בעיות עור ומעוניין לעשות הסרת צלקות אקנה, מדובר בעניין של החלטה בלבד. נדרשים מספר טיפולים עד שמגיעים לתוצאה הסופית, אולם מדובר בטיפולים שאינם כואבים והציפייה משתלמת.
ניתן לטפל בצלקות בדרגות מסוימות באמצעות קילוף – פילינג של העור

ניתן לטפל בצלקות בדרגות מסוימות באמצעות קילוף – פילינג של העור


טכניקות לטיפול בצלקות

שימוש בחומרי מילוי לקמטים הוא אחד הפתרונות, כמו למשל רדיאס – חומר מילוי קבוע שאינו נספג בעור ולא נטמע בו אלא נשאר לאורך השנים, ישנו הקולגן – חומר מילוי שהוא חלבון טבעי, שמוזרק במקומות בהם ישנה צלקת שקועה. ניתן להגיע גם לשולחן הניתוחים, כשהצלקת נכרתת והתפר פחות בולט באותו מקום, או במקום אחר על פני העור.

קילוף של הצלקת
ניתן לטפל בצלקות בדרגות מסוימות באמצעות קילוף – פילינג של העור. הפילינג משתמש בחומרים כימיים כדי "לשרוף " את העור, במקום השכבה שהוסרה (עד עומק של 3 שכבות) גדל עור חדש, כך שניתן לטפל גם בבעיות פיגמנטציה או כתמי שמש וגם צלקות ממקורות שונים, וישנה שיטה נוספת שיכולה להתאים לצלקות השטוחות – שיוף של העור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל