צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/11/2012

|

10:24

seperator

הזעת יתר ברגליים? אצל מרבית האוכלוסיה בעולם וגם בישראל זה קורה, כאשר ארץ ישראל ממוקמת במזרח התיכון החם, והתופעה עלולה לגבות קרבנות רבים גם אם היא לא גנטית. הזעת יתר היא תופעה שאינה בוחלת בין גברים לנשים, ועדיין, לטיפוח יש פה את המילה האחרונה – מי נשאר סובל מהתופעה (ונותן עימה גם לאחרים לסבול), או מי שמטפל בה כל עוד היא מפריעה לו או לאחרים. תופעה של לחות ברגלים כאשר מסתובבים הנעליים סגורות או פתוחות עולה במחיר של ריח בלתי נעים בסביבת האדם ואינה נעלמת גם באויר הפתוח.

במקום להתעסק עם משחות ועם קרמים לאורך שנים רבות, רצוי לפתור אחת ולתמיד

במקום להתעסק עם משחות ועם קרמים לאורך שנים רבות, רצוי לפתור אחת ולתמיד


ניתוח הזעת יתר

מי שמעוניין לעשות ניתוח הזעת יתר יכול לחלק את המקרה לשניים: האם מדובר על הזעת יתר כללית בכל הגוף או על הזעה ממוקדת? כך או כך, באסתטיקה רפואית נוצר מענה לכל המקרים. ישנם פתרונות כמו שינוי מרקם הגרב שמגרה את הרגל להזעת יתר, וישנם פתרונות כמו ניתוח להזעת יתר שפותר את הבעיה באופן תמידי מתוך הגוף.
הזעת יתר היא תופעה שאינה בוחלת בין גברים לנשים

הזעת יתר היא תופעה שאינה בוחלת בין גברים לנשים


PLANTAR – הזעת יתר ברגליים

הזעת היתר בכפות הרגליים נקראת פלנטאר. היא עלולה ליצור תופעות לוואי בלתי רצויות כמו למשל פטרת או דלקת עור, וככל שמזניחים את התופעה היא עלולה לגדול לממדים גדולים יותר, כמו גם לגב כף הרגל. חשוב לקבל את הייעוץ המתאים מאת איש מקצוע מומחה.

פיתרון ארוך טווח
במקום להתעסק עם משחות ועם קרמים לאורך שנים רבות, רצוי לפתור אחת ולתמיד את תופעה תוך הליכה לקליניקה רפואית שמטפלת בזה. תורגש הקלה עצומה גם אצל מי שחווה ריח רע ברגליים לאחר חבישה קצרה מאוד של גרב. חלק מבקשים לערוך את הניתוח באמצעות בוטוקס, וחלק באמצעות ניתוחים אחרים – חשוב להתייעץ עם הגורם המנתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל