צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/11/2012

|

11:34

seperator

אתם או אתן טורחים לעשות ניתוח למתיחת זרועות, לעור המדולדל כבר אין זכר ועכשיו נותר רק לעשות את הפינישים. כמו שבניתוח למתיחת פנים עדיין ישנו אזור הצוואר שכשלא נוגעים או ומנתחים, אזיי ניתן להבחין שהמראה אינו טבעי. אילו פונים לאסתטיקה רפואית מתאימה, ניתן להסדיר את המראה הכללי ולא באופן נקודתי. חשוב שלא להזניח את נושא הפיניש הזה על מנת להקנות מראה אמין לשאר הגוף, גם עבור חדי העין שבינינו. היות וגב כפות הידיים הוא אזור בולט בכל תנוחה, רצוי לעשות שם את הניתוח.

ישנם טיפולים שמסירים את מרבית הכתמים, את הנמשים, את כתמי השמש והנימים

ישנם טיפולים שמסירים את מרבית הכתמים, את הנמשים, את כתמי השמש והנימים


הידיים הן מראות הגוף

הידיים אלו מראות הגוף שיכולות להסגיר את הגוף או את אופן הטיפוח של הגוף. הידיים באות במגע עם חומרי ניקיון או כל חומר אחר שיכול להשפיע על המראה ועל המרקם. מי שמורח קרמים שונים להענקת לחות לעור, ודאי שומר על איכות העור ועל צעירותו. קמטים וקמטוטים יכולים להווצר בגילאים מתקדמים אולם ניתן לבלום את הופעתם כבר בגיל צעיר. הטיפול שיכול להתאים הוא ניתוח פלסטי להצערת כפות הידיים.
באמצעות הטיפול משיגים אחוזים כמעט מלאים להצלחה

באמצעות הטיפול משיגים אחוזים כמעט מלאים להצלחה


אילו שיטות להצערת עור גב כפות הידיים קיימות?

ישנם טיפולים שמסירים את מרבית הכתמים, את הנמשים, את כתמי השמש והנימים. מדובר במזותרפיה, שיכולה להזין את העור, להעניק לו נפח וגמישות, מיצוק ומראה צעיר יותר. החומרים שמוחדרים לגוף אלו חומרים פעילים שיוצרים עימו תגובה ומדרבנים את ההתחדשות של העור במקום.

טיפול נוסף
ישנו טיפול נוסף שמצעיר את גב עור כפות הידיים, טיפול בקליניקה שנקרא פוטו רג'וביניישן. באמצעות הטיפול משיגים אחוזים כמעט מלאים להצלחה, כשמחדירים לעור חומרים פעילים באמצעות קרני אור, ואלו פועלים בשכבת הדרמיס, כך שהם ממיסים את הכתמים שנמצאים בכל שכבת העור הזו כבר מן הבסיס.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל