צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/11/2012

|

19:07

seperator

ודאי קורה לא פעם באופן ספונטאני, כי אתם קמים מן הפוך מזיעים מאוד או שאתם מזיעים גם ללא כל כסות כשמזג האויר קר. אין זה משנה אם ישנים או ערים מבחינת תופעת הזעת היתר, מי שלוקה בה אינו תלוי לא בשעות יום או חושך, לא בטמפרטורה החיצונית לגוף ולא בלחות המקיפה את האדם. הלוקים בתופעת הזעת יתר בלילה קמים כשבגדיהם והמצעים ספוגי זיעה ואפילו מחליפים את בגדיהם ואת מצעי המיטה. תופעה זו אינה בשליטה כמובן, ולא ניתן לתמרן בה אלא עם פיתרון קבוע.

האבחון בגורמים לתופעה אמור להיות אלימינציה של הגורמים אחד – אחד

האבחון בגורמים לתופעה אמור להיות אלימינציה של הגורמים אחד – אחד


אילו גורמים יש להזעת יתר בשינה?

300,000 ישראלים לוקים בתופעת הזעת היתר, כשאותה התופעה אינה נוטשת אפילו בזמן השינה. הגורמים לכך יכולים להיות פסיכוסומאטיים – קשורים להתרגשות או לחרדה, חלומות בלהה או ממצב מביך כל שהוא. הגורמים יכולים להיות גם קיומן של מחלות כרוניות ובכך עלולים לסמן הקדמה למחלה ממאירה, פעילות יתר של בלוטת התריס, חוסר באיזון ההורמונאלי, אלכוהול וסמים או השמנת יתר.
אנשים שסובלים מהזעת יתר בלילה יכולים לטפל בתופעה בצורה שלא תחזור על עצמה בדרך כלל

אנשים שסובלים מהזעת יתר בלילה יכולים לטפל בתופעה בצורה שלא תחזור על עצמה בדרך כלל


איך מאבחנים זאת?

האבחון בגורמים לתופעה אמור להיות אלימינציה של הגורמים אחד – אחד. הוא יכלול תחקור, אבחון באמצעות הטכנולוגיה באסתטיקה רפואית וברפואה קלינית. באותה הנשימה, אותו נבדק ישאל לגבי הכרונולוגיה של התופעה – כמה זמן היא קיימת, האם זה ספונטאני או יום יומי?

הטיפול בתופעה הזו
אנשים שסובלים מהזעת יתר בלילה יכולים לטפל בתופעה בצורה שלא תחזור על עצמה בדרך כלל. השיטה היא שימוש בבוטוקס, אותו רעלן שמנטרל את הפקודה של בלוטות ההזעה מלהפעיל את השריר. לאחר מספר טיפולים כאלו ההזעה אמורה להיות מופחתת עד שהיא תיעלם כליל, ואולי אפילו תיעלם כשהיא הייתה אמורה לקרות במצב "רגיל" כדי לקרר את הגוף. מבחינה זו, רצוי להבדק אצל רופא שימליץ אם לערוך את הניתוח או לא. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל