צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2012

|

18:44

seperator

הימים עוברים לאט, אבל אתם הגעתם אל המטרה, ואתם יכולים לחוש סיפוק רב: ירדתם במשקל, אולי זה פרדוקס, אבל דווקא עכשיו כשהגעתם למטרה הנכספת, צריך לחשוב על משהו נוסף: איך להעלים את העור המידלדל והעודף מעל לזרועות, לישבן, הסנטר ובכל המקומות האחרים האסטרטגיים בגוף. העור הרופף לא יעלם באופן טבעי, אלא תוך ביצוע מניפולציה של ניתוחים פלסטיים. הים, מדובר ב-א"ב של אנשים רבים שצריכים למצוא פיתרון לדיאטה המהירה שעשו, או למראה הכחוש בתוספת אותו עור מדולדל. חשוב להבדק אצל הרופא המנתח כדי לנתח גם את ההתאמה לניתוח.

מתיחת בטן כמו כל מתיחת עור אחרת עלולה להוביל לסיבוכים

מתיחת בטן כמו כל מתיחת עור אחרת עלולה להוביל לסיבוכים


מי יתאים לעבור ניתוח לירידה במשקל?

אותם אנשים שיתאימו לניתוח פלסטי, ישאלו וימדדו במרפאה. ההתאמה תיווצר אילו המשקל שלהם התייצב, אם יש להם ציפיות מציאותיות מהניתוח כפי שהרופא המנתח הסביר להם שהתוצאות יהיו, אלו אמורים להיות אנשים בריאים שאין להם רקע מחלתי, אנשים שאינם מעשנים, אלו שמחויבים לשמור על אורח חיים בריא.
ישנן טכניקות להרמת העור באזורים שונים

ישנן טכניקות להרמת העור באזורים שונים


להרים את הגוף

ישנן טכניקות להרמת העור באזורים שונים, מלבד מתיחתו; ישנה הרמת פנים מיידית ללא ניתוח, הרמת זרועות וגם ירכיים, מתיחת בטן – וגם באזור הישבן. בכל מקום אפשרי, הרופא יסמן איך והיכן יטפל במקום, ידגים זאת באמצעות תוכנה והסברים מילוליים. כך, תוך הסבר לגבי נטילת הסיכון וההחלמה מהניתוח, המנותחים יתנו את הסכמתם, ולדרך!

סיבוכים אפשריים של מתיחת הגוף
מתיחת בטן כמו כל מתיחת עור אחרת עלולה להוביל לסיבוכים, שראוי להכיר בהם ואותם לפני שנוטלים את הסיכון. אלו יכולים להיות דימום, זיהום של הרקמות, היווצרות בצקת או גוש מנוזלים שהצטברו ברקמת העור שצריכה להתרגל לשינוי ובמקרים מסוימים זה עלול להחמיר. חשוב להתייעץ על כן עם שני רופאים מומחים כדי לקבל חוות דעת מקצועית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל