צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/10/2012

|

17:23

seperator

הפילינג הינו טיפול לקילוף העור על מנת לתמרץ ולזרז את חידושו. עור חדש, נטול צלקות או פצעונים, קמטים וקמטוטים – זו המטרה, על מנת להקנות מראה רענן לפנים ולהופעה הקורנת בכלל. ישנן כמה שיטות – כימיות ומכאניות שמקלפות את תאי העור המתים, ולמעשה חלק מהשיטות קיימות עוד מימי מצרים העתיקה – בשנות ה- 3,000 לפני הספירה תוך שפשוף העור בעור של בעלי חיים או זריית מלח לייבוש ולקילוף העור או שימוש בחלב חמוץ ושאריות ענבי יין. כיום, ישנו שימוש בחומרים כימיים ובמכשירי לייזר כדי לעשות פילינג בעומקים שונים.

את הפילינג הבינוני מבצעים בתדירות נמוכה יותר

את הפילינג הבינוני מבצעים בתדירות נמוכה יותר


מה זה פילינג קל?

המטרה: שימור מראה רענן ורענון תאי העור תוך שפשוף העור והזרמת הדם לנימי הפנים ולכלי הדם – וזאת באמצעות שימוש באבקת גרגירים דקיקים – לרוב עורכים את הפילינג הקל כפעמיים בשבוע ואפילו יותר כשמדובר בעור שמן. הפילינג הזה יבוצע באופן ביתי תוך שימוש במשחה קנויה או מרקחת שנעשתה בבית.
פילינג עמוק יטפל בשכבות העמוקות של העור – וכך הוא מעלים פיגמנטציה עמוקה

פילינג עמוק יטפל בשכבות העמוקות של העור – וכך הוא מעלים פיגמנטציה עמוקה


פילינג בינוני

את הפילינג הבינוני מבצעים בתדירות נמוכה יותר – אחת לחודש לערך ניתן לטפל בשכבת העור הבינונית. משתמשים בחומצות פירות או ירקות, ואלו מקנות זרימת דם חזרה יותר, אחוזי חמצן גבוהים יותר בעור וחילוף חומרים מואץ. החומרים מהם מופק הפילינג הוא אפרסקים, שקדים, תפוחים, עגבניות, מלפפונים ופפאיה.

מה עושה הפילינג העמוק?
פילינג עמוק יטפל בשכבות העמוקות של העור – וכך הוא מעלים פיגמנטציה עמוקה, ישפר מראה קמטים עמוקים ויעלים את הקמטוטים הזעירים. ישנו פילינג כימי או פילינג טבעי וגם פילינג באמצעות לייזר. עורכים את הפילינג עם הלייזר בהרדמה – לרוב מלאה. הפילינג הזה אמנם מהכואבים יותר והמחיר שלו לרוב יקר יותר, אולם זמן ההחלמה ממנו הקצר ביותר. משום שמדובר בכוויות עור מדרגה שניה, יש לטפל בקליניקה לאסתטיקה רפואית אצל רופא מומחה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל