צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/10/2012

|

17:12

seperator

אחד ממצבורי השומן בגוף הוא בזרועות, ממש כפי שניתן גם לפתח באותם מקומות שרירים חסונים. כאשר הזרועות אינן מחמיאות למראה הכללי ומתמלאות בשומן, זה עלול להטריד נשים וגברים כאחד. המראה הזה עלול להשאר לכל החיים, ופעמים רבות גם להוות מקור לחוסר ביטחון עצמי. כיום האמצעים הטכנולוגיים במרפאות לאסתטיקה רפואית מבטיחים לא רק יכולת לדמות את המקום למראה האולטימטיבי- רזה יותר ובעל פוטנציאל להיראות שרירי מהר יותר, אלא גם ניתן ליישם זאת בפועל בהליך מהיר יחסית. שאיבת שומן היא השלב הראשון לפיתרון.

ישנו תהליך של הרמה ומתיחת זרועות, זהו תהליך שבו חותכים את הזרוע באזור הפנימי שלה

ישנו תהליך של הרמה ומתיחת זרועות, זהו תהליך שבו חותכים את הזרוע באזור הפנימי שלה


שאיבת שומן אינה פיתרון פלא

שאיבת השומן ממקומות שונים בגוף אינה הפיתרון במלואו למצב שבו מראה היד עגלגל ונפוח. יש להקפיד לאחר מכן על חיזוק השריר ועל חיטובו – וזאת בתוספת תפריט מתאים למטרה – הרזייה או פיתוח שריר. לאחר השאיבה של השומן מן הזרוע, נוצר מצב של עור מדולדל ורפוי – או עור שיש עליו סימני הזרייה מהירים. וישנה שיטה כדי להפטר גם מזה.
שאיבת השומן מן הזרוע נחשבת לניתוח בריאטרי

שאיבת השומן מן הזרוע נחשבת לניתוח בריאטרי


השלב השני בתהליך: מתיחת עור

ישנו תהליך של הרמה ומתיחת זרועות, זהו תהליך שבו חותכים את הזרוע באזור הפנימי שלה , מרימים אותה ובאמצעות פעולה זו גם מותחים אותו. היות ועור הזרוע עדין למדי, חשוב להגיע לרופא מנתח שיודע לתפור את תפרי הניתוח באופן העדין ביותר – עם כמה שפחות צלקות.

ניתוח בריאטרי
שאיבת השומן מן הזרוע נחשבת לניתוח בריאטרי, כלומר – אחד מאותם הניתוחים שמוציאים מן הגוף כמויות שונן גדולות ולפיכך ישנה צניחה במשקל, וגם הידלדלות של עור. הגוף עלול להכנס להלם אם מוצאת ממנו כמות גדולה מאוד של שומן, לכן ישנה טבלת יחסים המגבילה את הכמות שניתן לשאוב מן הגוף בבת אחת – ורצוי לקבל על כך הסבר מקדים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל