צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

18/10/2012

|

12:30

seperator

הופעת נימים על פני העור ובכל הגוף יכולה להיות תופעה מטרידה, במיוחד אצל נשים. כאשר אומרים "גוף חלק" ומתכוונים לגוף שאין בו פלומת שיער או שרטוטים קלים של נימים וכלי דם על גבו, למעשה מציינים את תכלית היופי והשלמות. בדרך כלל מדובר על נימים שמתבלטים באזור הגפיים, משום שזהו האזור המרוחק יותר ממשאבת הלב, והדם זורם שם בפחות יעילות. כאשר אין לאותו הדם איך לחזור בחזרה אל הלב עקב סתימה מסוימת שם או הסתיידות, הוא נותר באותו המקום והנימים מקבלים צבע אחר מהצבע הבהיר שנוצר משילוב של חמצן במצב זרימת דם תקינה.

הלייזר ידוע ביכולותיו הרפואיות העצומות

הלייזר ידוע ביכולותיו הרפואיות העצומות


נימים ברגליים – תופעה שניתן לטפל בה

הנימים באזור הרגליים הם תופעה שקשה להתעלם ממנה. גם אם נשים לובשות ארוך או גרביונים, הרי שבמצבים אינטימיים או בשפת הים או הבריכה, זה עלול להביך ולא ניתן להסתיר זאת. ההתייעצות אצל רופא ניתוחים פלסטיים חשובה כדי להביא אל אותן רגליים משורטטות בנימים את הפיתרון העכשווי לטיפול בכך.
הנימים באזור הרגליים הם תופעה שקשה להתעלם ממנה

הנימים באזור הרגליים הם תופעה שקשה להתעלם ממנה


נעלמת נימים באמצעות לייזר

הלייזר ידוע ביכולותיו הרפואיות העצומות, ויש בכוחו להביא תהפוכה על מראה הגוף. כיום, ניתן לעשות גם העלמת נימים באמצעות לייזר בהצלחה של קרוב ל- 100%. הטיפול יתבצע כך שהלייזר מחמם את המקום שבו ישנם נימים ללא מגע באמצעות הפעלת אנרגיית האור. הטיפול הלא פולשני הזה ממיס את הנימים ואותם נימים נטמעים בזרם הדם. הטיפול אינו גורר צלקות לאחריו.

זו אינה בעיה רפואית, רק אסתטית
בדרך כלל לא מדובר בבעיה רפואית גרידא, אולם עצם הופעתם עשויה לרמוז על מצב הגוף – ולכוון לבדיקות כמו בדיקות דם וללכת לכירורג לכלי דם. רופא מוסמך לעניין יכול לייעץ בנושא ולהפנות אל אנשי המקצוע המתאימים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל