צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/10/2012

|

17:40

seperator

סימני מתיחה בבטן הם תופעה ידועה בעיקר אצל נשים שעברו לידה. מתיחת בטן יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר עבור נשים שרוצות להחזיר לבטן את המראה המתוח מהעבר. נשים רבות מוטרדות עד מאוד ממראה הבטן שלהן. לאחר הריון תגובה טבעית של עור הבטן היא לאחר המתיחה להתכווץ, כתוצאה משינוי זה עור הבטן ופך להיות רפוי מה שגורם לנשים הצעירות תסכול וחוסר שביעות רצון ממראה הבטן.

מתיחת בטן מלאה היא הסוג השני של ניתוח

מתיחת בטן מלאה היא הסוג השני של ניתוח


מדוע העור ניהיה רפוי?

כפי שהוזכר לעיל הסיבה העיקרית לעור רפוי בבטן היא לידה. לאורך כל הליך ההריון עור הבטן נמתחת ובעת הלידה ולאחריה העור הופך להיות רפוי. המתב עוד יותר נוראי כאשר מבצעים ניתוח קיסרי, הניתוח מותיר צלקת בבטן התחתונה שדבוקה פנימה אל השרירים וגורמת לקפל באזור הבטן. קפל זה קיים אף ללא קשר לרמות השומן בבטן אלא אך ורק בעקבות הניתוח הקיסרי.
כפי שהוזכר לעיל הסיבה העיקרית לעור רפוי בבטן היא לידה

כפי שהוזכר לעיל הסיבה העיקרית לעור רפוי בבטן היא לידה


אילו מתיחות בטן קיימות?

הגישה לטיפול בבטן צריכה להיות מותאמת לכל בעיה ובהתאם לאופי אותה בעיה. במקרים בהם יש רק רפיון קל, ולא רפיון משמעותי שפוגע באסטטיות ניתן לפתור את הבעיה עם מכשור ייעוד לכך שרק מהדק ומכווץ את העור. המכשיר עובד על אנרגיות רדיו ואינפרה אדום. המכשיר יכול לטפל רק בבעיות קלות באופן יחסי. כאשר עודפי העור הופכים למשעמותיים יותר יש צורך להסיר, כאן כבר מדובר בהליך ניתוחי לכל דבר. במידה והעודפים נמצאים באזור הבטן התחתונה בלבד הפתרון הוא ניתוח מתיחת בטן קטנה. במקרה זה מסירים את עודפי העור מהבטן התחתונה.

מתיחת בטן מלאה
מתיחת בטן מלאה היא הסוג השני של ניתוח, במקרה זה החתך נעשה בקו רוחבי ומוסתר על ידי התחתונים או על ידי הבגד ים. ניתוח זה מאפשר מלבד מתיחה של עור הבטן גם הידוק של שרירי הבטן, מה שמקנה מראה שרירי ומחוטב. הניתוחים לרוב מבוצעים בהרדמה מלאה. חשוב מאוד לדעת שבניתוחים אלו יתכנו סיבוכים ועל כן יש להיוועץ עם מספר רופאים לפני כן ולקבל את כל המידע הנוגע לניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל