צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

18:46

seperator

 

לכל תופעה שיש לה הד בעולם נוטים למצוא כמה שיותר פתרונות - הן ברפואה המערבית והן ברפואה המשלימה. נוצר מצב שבו העולם הטכנולוגי המתקדם מאפשר למטופלים פוטנציאליים את יכולת הבחירה בין מספר טיפולים, כשבראש מערכת השיקולים נמצאת ההתאמה המקסימלית לאותו המקרה וכן היתרונות והחסרונות של אותו טיפול. כן גם במקרים של הזעת יתר, שישנו הצורך לצמצם את התופעה ככל הניתן ואף לבטל אותה לחלוטין. הרפואה הסינית ובתוכה הנישה לטיפול בפרחי באך באה להעניק פתרון גורף להזעת יתר וכן לייעץ לגבי הביגוד הנכון ואופן התזונה.

 

טיפול בפרחי באך

טיפול בפרחי באך כנגד הזעת יתר משתמש ב - 38 תמציות צמחים - וביניהם פרחים, ניצנים, שרשים, ושאר מיני צמחים. התמציות הללו נמהלות, מוצגות בבקבוקונים בשני צבעים, והמטופל בוחר את הצירוף המתאים על פי צבע או שהתמציות נבחרות בפינצטה על ידי המטפל בעצמו בשביל לייעד אותן כטיפול בהזעת יתר מלכתחילה.

 

הרפואה הסינית 

הרפואה הסינית מציעה פתרונות ברבדים שונים של החיים - ובעיקר דרך התזונה. השינויים התזונתיים שמייעצים בדרך כלל לנקוט בהם - הם לא לאכול מאכלים שהם ממריצי חילוף חומרים כמו למשל מזון חריף, מטוגן, קפאין (משקאות כמו קקאו, קפה, תה, שוקולד וכן הלאה). המזונות הללו מעלים את חום הגוף באופן אוטומטי - וכך עלולים לגרום להזעת יתר. תורת הרפואה הסינית גורסת כי הזעת יתר עלולה לנבוע גם מחולשת הריאות והכליות, לכן המזון המומלץ הוא בין השאר אגסים, חיטה, אצות, שעועית, אורז ועוד וגם לאכול מזונות קרים כמו מלפפון, חסה ופטרוזיליה.

 

איך יתרום טיפול נטורופתיה?

הנטורופתיה פועלת נטו במסלולי התזונה, ובניגוד להשקפת העולם של טיפול בניתוחים פלסטיים שיש שם פתרון "מלאכותי" הרי שכאן מוצע פתרון לריפוי עצמי של הגוף. ישנו טיפול בשימוש במרווח, שתיית לימון סחוט, שתיית קמומיל, סרפד, מנטה וכן הלאה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל