צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אחד מהניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בכל הזמנים עוד כאשר ניתוחים פלסטיים היה דבר חריג בנוף המקומי הוא ניתוח אף. החלום אחר אף קטן מחוד וסולד שיהפוך את הפנים לעדינות ואטרקטיביות יותר לפי אידיאל

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

02:32

seperator

אחד מהניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בכל הזמנים עוד כאשר ניתוחים פלסטיים היה דבר חריג בנוף המקומי הוא ניתוח אף. החלום אחר אף קטן מחוד וסולד שיהפוך את הפנים לעדינות ואטרקטיביות יותר לפי אידיאל היופי המערבי העדכני, גורם להרבה אנשים להיכנס מתחת לסכין המנתחים ולבצע ניתוח אף. ניתוח אף נחשב לניתוח קוסמטי ורמת הסיכון של הניתוח היא נמוכה מאוד. אולם לאחר הניתוח יש תקופת החלמה מסוימת.

הניתוח גורם לעיתים לתופעת לוואי זמנית של קשיי נשימה

הניתוח גורם לעיתים לתופעת לוואי זמנית של קשיי נשימה


כיצד יוצאים מניתוח אף?
בסופו של ניתוח אף סביר להניח שתצאו עם שני דברים: תחבושת על האף שבמקרים רבים עשויה מגבס, שתפקידה לקבע את צורתו של האף החדש, ותחבושות ספיגה שתפקידן לספוג את הדם. את תחבושות הספיגה ניתן להסיר במהרה כעבור יום או יומיים, אולם עם הגבס תאלצו להישאר לפחות שבוע ימים. ישנם אנשים שעלולים להרגיש מעט קשיי נשימה לאחר הניתוח בשל התנפחות של מערות האף החוסמות את נתיבי האוויר.
תופעות הלוואי תלויות בסוג הניתוח ובבריאותו של המטופל

תופעות הלוואי תלויות בסוג הניתוח ובבריאותו של המטופל


מהן תופעות הלוואי לאחר ניתוח אף?
כמו אחרי כל ניתוח קוסמטי כלשהו, ניתוח להגדלת חזה למשל, ישנם גם תופעות לוואי שנמשכות פרק זמן מסוים לאחר הניתוח, תלוי בסוג הניתוח, ובתנאים הפיזיולוגים של המטופל. תופעות הלוואי האופייניות לניתוח אף הן גירוד, נפיחות, רגישות מסוימת באזור הפנים ואפילו שינויים קלים בקול. רוב תופעות הלוואי נעלמות כעבור מספר ימים, אולם תופעות לוואי מסוימות כגון רגישות עלולות להימשך אפילו עד שנה לאחר הניתוח.

כיצד יש לנהוג לאחר ניתוח אף?
בתקופת ההחלמה הראשונית, עד לרגע הורדת הגבס מן האף יש להימנע מכל פעילות גופנית מאמצת. לאחר הורדת התחבושות יש להימנע מחשיפה לשמש או מפעולות של קינוח אף מאסיביות. לכל אחד מאיתנו יש קצב החלמה שונה, אולם יש להיוועץ עם הרופא המטפל לאורך כל תקופת ההחלמה ולהגיע לביקורות שנקבעו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל