צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/09/2012

|

16:54

seperator

החיים בעולמנו כיום גרמו לכך שיותר ויותר אנשים חושבים על יופי ואסתטיקה, דבר אשר משפיע מאוד על חיי היום יום של רבים מאיתנו. בימינו אנו מוצאים אנשים רבים פונים לטיפולי אסתטיקה רפואית רבים במטרה לשנות דבר זה או אחר וכל זאת על מנת לקרב אותם צעד נוסף לקראת אידיאל היופי שלהם, שהרי הטבע לא עשה עם כולנו חסד כפי שהוא עשה עם חלק משחקי הקולנוע שאנו רואים היום.

pic

הדרך הפשוטה ליופי
אחד הדרכים הישנות והפשוטות ביותר להתקרב קרוב יותר לאידיאל היופי שלנו זה ל ידי תספורת פשוטה או לבישה של בגדים מחמיאים. דברים אלו קיימים עם האנושות כבר מאות שבשנים אך הם במקרים רבים נמאסים באיזשהו שלב או פשוט לא מספקים יותר את הסחורה. בנקודת זמן זו אנשים רבים מתחילים לפזול לעבר ניתוחים פלסטיים אשר מציעים שיפורים למראה החיצוני בצורה ישירה ותמידית, מה שיחזיר את הביטחון העצמי.

pic

ניתוחי אף
אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר שקיים כיום הוא ניתוח האף. לא כולנו נולדנו עם אף קטן ואסטטי ואנו שואפים לתקנו, כאשר הדרך היחידה לעשות זאת כיום זה על ידי ניתוח לתיקון אף. בניתוחי אף קיימים 2 סוגים עיקריים של ניתוחים כאשר האחד הוא ניתוח שנקרא ריינופלסטיקה והשני הוא ניתוח רגיל. בניתוח ריינופלסטיקה מעצבים את כל האף מחדש (שוברים אותו) ואילו בניתוח רגיל פשוט מגרדים חלקים בלתי רצויים על מנת לקבל את הצורה הרצויה.


הגדלת חזה
ניתוח פופולארי מאוד הוא ניתוח הגדלת חזה, ניתוח בו נשים רבות מבקשות להגדיל את החזה או להקטינו. הניתוח משאיר צלקת קטנה מתחת לקו החזה שאינו נראה אלא אם מרימים את החזה. כמו כן, קיימים ניתוחי תיקון חזה שמתאים לנשים אשר להם יש חזה מעוות, בלתי סימטרי, נפול או שהן אחרי לידה ומבקשים להפוך את החזה שלהם למלא ואסתטי.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל