צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/09/2012

|

16:54

seperator

חושבים שהקמטים אוחזים ואינם עוזבים? מטבע הדברים, הקמטים הם מנת חלקו של כל אחד או כל אחת שהגיעו כבר לגיל הבלות, שלמרבה ההפתעה מתחיל בסביבות גילאי ה-30-40. נכון, העור אמנם מזדקן כבר מאז שהתינוק מבליח אל אויר העולם, ומאז ניתן לשמור עליו ככל הניתן. ניתן כמובן לעשות החלקת קמטים ללא ניתוח ולמרוח משחות שונות על מנת להזין את העור ולהגמיש אותו, אולם מדובר כאן במלחמה כנגד הזמן – ואולי דרוש לעניין אפילו פיתרון קבוע, שכרוך בניתוחים פלסטיים או לפחות באבחון של דרמטולוג.


להשתמש בבוטוקס
בוטוקס אינה מילה גסה ואפילו כבר לא חדשנית מספיק בעולם מילוי קמטים. למעשה, הבוטוקס רק משחרר את פעולת השריר שמכווצת אותו , העור הופך להיות רפוי, ומשם – מחליטים איך לפעול: האם למתוח את עור הפנים המידלדל או למלא את הקמטים העמוקים ממילא. חשוב מאוד להבין מהו הבוטוקס, המגבלות והחסרונות שלו מעבר לעניין שהוא עניין אופנת ומקובל.

pic

הכירו את הרעלן
מדובר ב"בוטולינום טוקסין" המופק מרעלן של חיידק הקלוסטרידיום בוטולינום. מדובר ברעלן קטלני שהורג אדם ברגעים, אולם הוא מדולל עד כדי כך שיכול לפעול את פעולת המטרה שלו מבלי לפגוע במערכות הגוף האחרות, אלא רק היכן שהיו הזרקות בוטוקס. הוא יפעל רק באזור המטרה, ויחסום את המוליך בקצוות העצבים אשר אמורים להפעיל באמצעות מסר את השריר. לאחר חסימת פעולת הסינפסה השריר נרפה.

pic

שימושי הבוטוקס ברפואה
האסתטיקה הרפואית משתמשת כבר מזה עשורי שנים בבוטוקס, שאמור להפחית את תופעת הזעת היתר, להוריד את המינון של המיגרנות, לטפל במיתרי הקול, לטפל בפזילות, ואפילו בבעיות כמו ריור או נשירת שיער. נדמה כי למרות הכול, מעז יצא מתוק – והרפואה השתמשה דווקא בנקודות החיוביות של החומר הקטלני הזה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל