צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/09/2012

|

16:53

seperator

צלוליטיס או צלוליט? ישנו הבדל גדול בין ההגדרות. צלוליטיס הינו פתולוגיה הנגרמת לרוב משני מזהמים אשר חודרים לשכבת העור דרך פתח הנגרם מטראומה – שפשוף, פצע, שריטות, ניתוח ועוד. החיידק משחרר את הרעלן ונוצר אזור מודלק – לרבות נקודות אדומות, שלפוחיות, בצקות ועוד. מצד שני, כשמדברים על צלוליט, זהו למעשה השומן שנאגר בתאי השומן בגוף ומטריד נשים וגברים כאחד, מתבגרים ומתבגרות אשר חווים עלייה במשקל ובנפח הגוף, באופן שאינו מחמיא על פי כללי האסתטיקה של היום. המראה הזה עלול למנוע מרבים, ללא קשר להרגלי האכילה שלהם לעתים, ללכת במכנסיים קצרים למשל או לנפוש בחוף הים.
 

מערכת יחסים זמנית
הצלוליט הוא תופעה שניתנת לטיפול – וכמו מרבית הדברים, יותר קל לטפל בה כשהיא בדמי ימיה. כאשר מצטבר מאגר שומן עיקש בגוף שאינו יורד – לא באמצעות תזונה ולא באמצעות הכושר הגופני, ניתן להמיס את השומן ולשאוב אותו. גם כשהוא תופס חלק נכבד מנפח הגוף ולאורך שנים, ניתן להפרד ממנו לשלום באמצעות אסתטיקה רפואית וניתוחים פלסטיים שונים.

pic

איך אפשר להסיר את הצלוליט?

מי שאינו מעוניין בניתוח, יכול לפנות לשאיבת שומן לאחר שהוקרנו עליו קרני לייזר והמיסו אותו. במקום שייקחו כמה חודשים עד לניקוז השומן מהגוף, ניתן לשאוב אותו מיידית. כמו כן ישנו עיסוי לימפטי שנמשך כחצי שעה ועד לשעה, אולם יש לקחת בחשבון שהתוצאות אינן מיידיות.

pic

לשמור על הגזרה גם לאחר הטיפול

זה לא מספיק לעשות את הניתוח או את הטיפול להסרת שומן, ולשמור על אותו נוהל אכילה יום יומי בלתי מושגח. חשוב מאוד לנצל את אותה ההזדמנות שהגוף התייעל ודווקא מאז להתחיל לעשות יותר כושר ולאכול טוב יותר, משום שתוצאות הסרת השומן עלולות להשתנות בכל רגע לאחר מכן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל