צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/09/2012

|

12:37

seperator

הלייזר הפך משך מספר שנים לאמצעי מספר אחת, ניתן לומר, בתחום האסתטיקה רפואית, כל עוד ביכולתו להעניק פתרונות בנושאים שונים מעולם היופי והקוסמטיקה – מכף רגל ועד ראש. ראשית, הוא יכול להעניק מענה לשעירות הגוף הטבעית שיש אצל כל אחד ואחת; הן גברים והן נשים עורכים הסרת שיער בלייזר מהרגליים, מהידיים, מבית השחי ומהמפשעות ובמקומות נוספים. הטיפולים הללו יכולים לסייע לכל מי שהשיער על גופו גדל ממילא בכיוונים שונים ולעולם התוצאה אינה יסודית, למי שמעוניין להיות חופשי וחלק באופן תמידי לאורך כל ימות השנה וללא תלות.

יש לא מעט טיפולים בלייזר הנוגעים לרפואת השיניים

יש לא מעט טיפולים בלייזר הנוגעים לרפואת השיניים


טיפולי שיניים בלייזר

יש לא מעט טיפולים בלייזר הנוגעים לרפואת השיניים. הטיפול המרכזי הינו חיתוך השם באופן מדויק על ידי מכשיר הלייזר – וזאת ללא הרדמה, ישנה אפשרות לשלוט בזיהומים שיש בשינים. הלייזר גם משמש להלבנת שיניים. הפחתת רמת החרדה מאצל רופא השיניים ועצם העניין שטיפולי שיניים בלייזר מאושרים על ידי ה- FDA מושכים לא מעט מטופלים אצל רופאי שיניים המשתמשים בשיטה זו.
גם באזור העיניים ישנם טיפולי לייזר מפורסמים

גם באזור העיניים ישנם טיפולי לייזר מפורסמים


טיפול בפטרת ציפורניים

החדשנות הרפואית מציגה כיום גם טיפול לייזר להשמדת פטרת ציפורניים. הטיפול הזה מקרין קרן לייזר באופן ממוקד על הפטריה, חודר את תאי העור השטחיים אל השכבה שבה מתרבה הפטריה ממאדה את הנוזלים שבה, כך כשתנאי הלחות המעודדים את גידולה נעדרים, היא עשויה לשקוט – ביחוד אם שומרים על תנאים מאווררים ויבשים בכפות הרגליים לאורך ימות השנה.

להסיר משקפיים בלייזר
גם באזור העיניים ישנם טיפולי לייזר מפורסמים, אולם יש ביניהם גם מועמדים שאינם מתאימים לטיפול הזה, כמו למשל חולים במחלות כרוניות. רופא העיניים יבחן את המועמד, יציע מספר אפשרויות לניתוח, תוך שהוא פורש את הסיכונים האפשריים ואחוזי ההצלחה בניתוח זה בפני המועמד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל