צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/09/2012

|

16:48

seperator

ניתוחים פלסטיים הם תהליכים חד פעמיים או שקורים לעתים רחוקים מאוד בדרך כלל. מדובר בניתוחים קוסמטיים שנועדו לשפר או לשנות צורה של איבר מסוים בגוף – החל מהעור וכלה בטיפולי שאיבת שומן או ניתוחי בטן פנימיים, מתיחת העור או שינוי הצורה של האף בניתוח אף. היופי החיצוני משמש כמשווק מסוים, "מקדם מכירות" או "מניות" אצל אותו אדם, מה שהופך את האדם שעשה את השינוי לבעל ביטחון, הרגשה שהוא יכול לשנות, להשתנות ולממש את המטרות לפי החלום ולזכות בתשומת הלב הרצויה.

יש לא מעט ניתוחים לאזור הפנים

יש לא מעט ניתוחים לאזור הפנים


ניתוח לשינויי חזה

שינויים בחזה יכולים להיות כל ניתוח קוסמטי שנעשה בו – בין אם כדי להגדיל אותו, להקטין אותו או להרים אותו. מדובר על ניתוחים שיכולים להתאים לבנים ולבנות כאחד, על פי דרישה. הרפואה של היום יכולה להעניק פתרונות בניתוחים לשינוי מין או בהגדלת נפח החזה לטיפוח המראה השרירים, מצד שני – להקטין אותו או לטפל בחזה א-סימטרי, ואפילו בפטמות שקועות. כיום גברים רבים מודעים לאפשרות לעשות תיקון – ופונים להתייעץ עם המנתח.
הזעת יתר, פטרת ועוד אלו תופעות שניתן למנוע

הזעת יתר, פטרת ועוד אלו תופעות שניתן למנוע


ניתוחי פנים למיניהם

יש לא מעט ניתוחים לאזור הפנים – לכל איבר שהוא בפנים, לרבות העור; הניתוחים לעור הפנים כוללים בין השאר ניתוח להצמדת האוזניים, ניתוחי אף, עיניים שקועות, עיבוי שפתיים ועוד. לעתים קרובות מצויים מגוון פתרונות לאותה ה"בעיה" – ורצוי להתקשר עם מספר מומחים לעניין.

ניתוחים למניעת תופעות כמו הזעת יתר
הזעת יתר, פטרת ועוד אלו תופעות שניתן למנוע. התופעות הללו לרוב מטרפדות תוכניות ביום יום, ועלולות להיות מביכות למדי – במיוחד בימי הקיץ, למרות שהן לא נעלמות לאורך כל השנה. על מנת לשים לזה סוף, חשוב למצוא פיתרון רפואי מתאים ומאומת, מאושר על ידי ה- FDA כמו גם המכונות שבהן משתמשים לפיתרון.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל