צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/09/2012

|

11:58

seperator

את או אתה מעוניינים בבטן שאין בה עור מידלדל, ואולי אפילו נראים בה השרירים החדשים שפיתחתם והחלו לבצבץ?  לאחר השלת משקל רב, נוצרים סימנים בעור – העור הופך להיות מדלדל ורפוי – באופן בלתי ניתן לתיקון באופן אחר מאשר מניתוחים פלסטיים. כיום ישנה אפשרות לעשות ניתוח למתיחת בטן. ניתוח זה עשוי להתאים לאנשים מסוימים – מצד שני לא יתאים לאנשים בעלי נתונים אחרים. חשוב להתייעץ לפחות עם רופא מנתח אחד בקשר לנושא – ולפעול על פי דעתו של המחמיר, ככל ניתוח פלסטי אחר.

את או אתה מעוניינים בבטן שאין בה עור מידלדל, ואולי אפילו נראים בה השרירים החדשים שפיתחתם והחלו לבצבץ?

את או אתה מעוניינים בבטן שאין בה עור מידלדל, ואולי אפילו נראים בה השרירים החדשים שפיתחתם והחלו לבצבץ?


למי ניתוח מתיחת בטן יכול להתאים?

אנשים רבים פונים לעשות ניתוח מתיחת בטן למען האסתטיקה, בעיקר לאחר ירידה גדולה במשקל. ניתן לפנות לקליניקה לאסתטיקה רפואית ולעשות אותו בכל גיל שמרגישים שהעור העודף מפריע. נוטים לשלב אותו עם ניתוח לשאיבת שומן או שילוב של המסת שומן ושאיבתו, כשהשלב האחרון הוא מתיחה אסתטית לבטן.
הניתוח אינו מתאים לנשים שמתכננות או מעוניינות להכנס בעתיד להריון

הניתוח אינו מתאים לנשים שמתכננות או מעוניינות להכנס בעתיד להריון


למי ניתוח מתיחת בטן אינו מתאים?

הניתוח אינו מתאים לנשים שמתכננות או מעוניינות להכנס בעתיד להריון. המתיחה של עור הבטן עלולה להיות בעוכריה של מי שנכנסה להריון – זה משפיע גם על אלסטיות העור. הניתוח לא יתאים גם למי שסובל מבעיות או ממחלות סיסטמיות – מחלת הסוכרת, חולי לב וכלי דם, מעשנים כבדים, מי שהיו לו בעבר תסחיפים ריאתיים.

ניתוח טרנדי
מדובר על עליה של מעל ל- 300% מאז לשנת 1997 ועד לשנת 2008. לגבי השיטה בה משתמשים בניתוח- תלוי מה הציפיות לניתוח והנתונים של המנותחים. את הבטן תופרים בתפר נמס אשר אינו מותיר צלקות אם בכלל – אולם יש לקחת בחשבון כי ישנה תקופת התאוששות לאחר הניתוח וכן הוראות מסוימות עד להחלמה מלאה, למרות שכיום משחררים את המנותחים כבר ביום הניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל