צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

20:45

seperator

 

ניתוח להרמת גבות נדרש בכדי לעצב פרופורציות חדשות בפנים, להעניק להם מראה נעים וחיוני יותר, וגם "על הדרך" מטפלים בקמטים שנאספו סביב הגבות. בניתוח להרמת גבות מוחדר בדרך כלל שתל, המאפשר תמרון בהרמת הגבות תוך כדי הניתוח וגם לאחריו. בדרך כלל יש להמתין לתוצאה הסופית לאחר מספר חודשים, כשהאפקט של הניתוח ישפיע באופן נורמלי לחמש השנים הבאות.

 

החומר שנמצא בשתל הוא חומר פעיל ש"עוצר" את התהליך הטבעי שבו ישנה נפילה מחודשת למצח לגבות ולעפעפיים. כמובן שישנם פרטים חשובים שמי שנכנסים לניתוחים פלסטיים אלו ידע וחשוב להתייעץ עם הרופא המנתח. 

 

החלמה מניתוח להרמת גבות

ככל ניתוח אחר, מומלץ לקחת את הזמן ולנוח. רגיעה היא התנאי הטוב ביותר להסתגלות לאחר ניתוח פלסטי, לכן רצוי לפתוח את היומן ולתכנן בתקופה הבאה לאחרי הניתוח תקופה נטולת פעילות גופנית מאומצת, בכלל זה עיסוק בפעולות ספורטיביות שונות, יחסי מין וכולי. חשוב לשמור מחשיפה מרובה לשמש לתקופה של חודש אחד לפחות לאחר מכן. 

 

תופעות לוואי לאחר הניתוח

גובים מחיר כל שהוא, כנאמר - כדי להיות יפה, צריך לסבול. התנחומים הם בכך שהסבל מוגדר לפרק זמן מוגבל. לכן לאחר הניתוח יש לצפות לקושי בפתיחת העיניים - משום שהעפעפיים תהיינה נפוחות בימים הראשונים. הבצקת אמורה לרדת וכאבי ראש או כאבים מקומיים עלולים להתעורר - זה אמור להיות מצב תקין, שכדורים משככים במרשם רופא עשויים להרגיע את הכאבים. 

 

סיכונים נלווים לניתוח

ישנם סיבוכים אפשריים שהרופא המטפל חייב להזכיר טרם הניתוח. יכולה להווצר סביב האזור המנותח צלקת שסביבה יש חוסר בתחושה. עקב כך תיגרם נשירת שיער באותו אזור שתגרום גם לא - סימטריה בגבות. בנוסף, אם ישנה תופעה של זיהום או דימום לאחר הניתוח - יש לפנות לאלתר לרופא המנתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הפנים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • מתיחת פנים ללא ניתוח

    עוד משחר האנושות הייתה ועודנה רדיפה אחר אידיאל היופי בכל התרבויות. מודל היופי הנשי עבר מאות גלגולים ושינויים בזכות נשים שהובילו מ

    המשך לכתבה
  • איך להתכונן לניתוח הרמת חזה?

    הרמת החזה היא תחום באסתטיקה רפואית שמטפל הן בנשים והן בגברים. מטופלים שמגיעים אל הקליניקות לאסתטיקה רפואית מבקשים לייצר מראה רענן

    המשך לכתבה
  • ניתוח הזזת עצמות הפנים

    לעתיים הפיתרון להחלקת עור הפנים כרוכה בשינוי מערכתי – בהזזת עצמות הפנים. העור הנפול עם העלייה בגיל עלול להצמיח שכבה נוספת בעלת קפ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל