צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/08/2012

|

12:18

seperator

קמטים הינה תופעת שמוכרת לכולנו. כל אדם שמתחיל להתבגר מגיע לנקודה מסוימת במהלך חייו בהם קמטים מתחילים להופיע על פניו. קמטים לרוב מופיעים בגיל מבוגר בשל מתיחת העור לאורך השנים ובשל השפעות השמש על העור. כיום יש טיפולים רבים שנועדו להעלים את הקמטים במגוון רב של שיטות. טפולים אלו נפוצים עד מאוד ומשתכללים עם הזמן שחולף.

לאורך השנים יש מספר סיבות שמובילות וגורמות לקמטים בעור

לאורך השנים יש מספר סיבות שמובילות וגורמות לקמטים בעור


מה גורם לקמטים?

לרוב הגורמים לקמטים הם גורמים טבעיים הנגרמים כתוצאה מהיסטוריה וסביבה. לאורך השנים יש מספר סיבות שמובילות וגורמות לקמטים בעור. חשיפה לשמש, איבוד האלסטיות של העור עקב מתיחות חוזרות ונשנות, כוח המשיכה, זיהום אוויר וכו'. כל אלו גורמים לקמטים להתחיל להופיע על עור הפנים. הרקמות העמוקות שמשמרות את העור צעיר עוברות תהליכים שמשאירים סימנים שונים סביב הפה והעיניים, קמטי הבעה בפנים ועוד.
כיום יש מספר רב של מרפאות ומכונים שמטפלים בעור הפנים ומעלימים קמטים

כיום יש מספר רב של מרפאות ומכונים שמטפלים בעור הפנים ומעלימים קמטים


פתרונות לקמטים

כיום יש מספר רב של פיתרונות לקמטים בפנים. באמצעות מילוי רקמות השונות ניתן להחזיר מראה חלק וצעיר יותר לעור הפנים. מילוי רקמות יכול לשמש להגדלת שפתיים לחיים ועוד. ניתן לשלב את מילוי הרקמות יחד עם פילינג ומתיחות שונות זאת בהתאם למטרות המתוכננות. חומרי המילוי מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות. קבוצת הסינטטים וקבוצת הטבעיים.

טיפול בקמטים
כיום יש מספר רב של מרפאות ומכונים שמטפלים בעור הפנים ומעלימים קמטים. ניתן באמצעות חיפוש פשוט ברשת האינטרנט לקבל מספר רב של המלצות אודות מכונים שונים. חשוב להגיע למכון לפני הטיפול ולקבוע פגישת ייעוץ. יש להתרשם מהמטפלים ולקבל את מירב המידע החיוני לטיפול. ניתן כיום לבקש מהרופא או מהמטפל לראות עבודות קודמות על מנת לקבל חוות דעת אודות המקצועיות שלו בתחום. הדרך הטובה ביותר למצוא אדם שיעלים את הקמטים היא באמצעות המלצות של מכרים וחברים, דרך זו לרוב היא הכי אמינה ומובילה לבחירה הטובה ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל