צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/08/2012

|

16:29

seperator

שטח האסתטיקה רפואית כיום פונה לנשים ולגברים כאחד ומציעה מגוון אפשרויות כדי לקחת את השינוי הזה צעד אחד קדימה; לאפשר לכל אחד ואחת באשר הוא להגיע למראה שהוא מעוניין בו, ממש על פי דרישה. בין אם זה גבר שמעוניין בהגדלת שרירי התאומים שלו או בעיבוי שריר החזה או אישה שרוצה לעבות את שפתיה להצר היקפים, או לטפל במראה החזה למשל, יכולה למצוא באמצעות ההדמיה הפרטית אצל הרופא המנתח את המראה המשופר שיתאים לה. הניתוחים הללו אלו ניתוחים קוסמטיים לרוב, למרות שישנם גם ניתוחים פנימיים כמו ניתוח להצרת קיבה.

שטח האסתטיקה רפואית כיום פונה לנשים ולגברים כאחד

שטח האסתטיקה רפואית כיום פונה לנשים ולגברים כאחד


האם ניתוחים קוסמטיים הם "נשיים"?

ניתן לומר כי ממזמן זה איננו שייך למגדר זה או אחר. אין זה משנה במי מדובר, כל עוד הוא או היא מעוניינים בתוצאות קוסמטיות כאלו או אחרות שעושות את השינוי המיוחל, אדרבא; יש להתייעץ עם רופא מומחה אחד לפחות לגבי הדרכים המומלצות כדי להגיע אל התוצאה הרצויה, ולקחת בחשבון כי לכל דרך ישנה רמת סיכון שונה.
יש להתייעץ עם רופא מומחה אחד לפחות לגבי הדרכים המומלצות כדי להגיע אל התוצאה הרצויה

יש להתייעץ עם רופא מומחה אחד לפחות לגבי הדרכים המומלצות כדי להגיע אל התוצאה הרצויה


לתת מקום לפן האסתטי

המשקפיים למשל, זה אביזר אופנתי; אפילו מי שאין לו צורך במשקפיים לעתים הולך עם משקפיים ללא מספר, זה אופנתי ומדובר באביזר אופנה לכל דבר. מצד שני, יש מי שמעוניין בהסרת משקפיים בלייזר רק כדי להמנע מהרכבה מחויבת המציאות של אותו אביזר שמגביל למשל את מי שאוהב לצלול במעמקים או בכל פעולה טריוויאלית אחרת.

ניתוחים פלסטיים מתאימים לכולם
הניתוחים הפלסטיים אלו טיפולים שעושים בכל גיל. בין אם אלו טיפולים שונים על מנת להשאיר את המראה הצעיר, או בין אם אלו טיפולים שמייפים יותר את הגוף. שאיבות שומן למשל, יכולות לתרום גם בבריאותו של הגוף – ולעתים אין מחיר לאותו שינוי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל