צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/08/2012

|

15:04

seperator

על פי מחקרים שנערכו לאחרונה, נראה כי כ-300 אלף ישראלים סובלים מהתופעה הידועה בשם הזעת יתר, כאשר מתוכם אחוז קטן מכיר את דרכי הטיפול השונים בבעיה. שאר האנשים, או שאינם מודעים לכך שהם סובלים מהזעת יתר או שפשוט בוחרים להתמודד עימה בשתיקה ובמבוכה, למרות שהדבר פוגע בכל תחומי החיים שלהם.

הזעת יתר הינה תופעה בה גופנו מזיע בצורה מאומצת גם בהיתן תנאים נורמליים

הזעת יתר הינה תופעה בה גופנו מזיע בצורה מאומצת גם בהיתן תנאים נורמליים


אז מהי בכלל הזעת יתר?

הדבר הראשון שהיינו אמורים לפתוח איתו הוא הסבר על הבעיה, אז הנה הוא, באיחור קל: הזעת יתר הינה תופעה בה גופנו מזיע בצורה מאומצת גם בהיתן תנאים נורמליים. באופן טבעי, הגוף עושה שימוש בזיעה על מנת לצנן את עצמו כתוצאה מחום חיצוני או מאמץ גופני, כאשר הזיעה עצמה מופרשת ממה שידוע בתור "בלוטות זיעה". אצל אנשים אשר סובלים מהזעת יתר, אותן בלוטות זיעה מקבלות אותות יתר ממערכת העצבים מה שגורם להם לשחרר זיעה בצורה מוגברת.
כיום קיימים 3 דרכים עיקריים לטפל בתופעת הזעת היתר

כיום קיימים 3 דרכים עיקריים לטפל בתופעת הזעת היתר


טיפולים שונים בהזעת יתר

כיום קיימים 3 דרכים עיקריים לטפל בתופעת הזעת היתר: משחות, בוטוקס וניתוח. 3 הדרכים מטפלות בדרכות שונות של הזעת היתר וכן באות לתת מענה לצרכי המטופל אשר יכול לבחור באיזו רמה ירצה לטפל בבעיה. משחות נחשבות לרמת הטיפול הבסיסית ביותר והן נותנות מענה על בסיס שעתי עד יממה. את השמחות שמים על האזור המזיע ותפקידן הוא בעצם לחסום או לספוג את הזיעה ובכך למנוע את תופעות הלוואי שלה, לפיכך, המשחה לא פותרת את הבעיהאלא רק את הסימפטומים שלה. זריקת בוטוקס לעומת זאת, מוזרקת לאזור הבעייתי כך שחיידק הבוטוקס משתיק את העצב ששולח את האותו לבלוטת הזיעה ובכך עוצר את פעילותה ופותר את הבעיה. חסרונו של הבוטוקס הוא בכך שעלותו יקרה והטיפול עצמו מחזיק מעמד עד מספר חודשים, כך שצריך לחזור על הטיפול אחת לכמה חודשים על מנת לשמור על יעילותו. הטיפול האחרון הוא ניתוח – בניתוח זה מנתקים את העצב בצורה פיזית ובכך עוצרים את פעילות בלוטת הזיעה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל