צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/08/2012

|

12:25

seperator

אחרי שכבר טיפלתם בשיער שבין הגבות, עכשיו נותר לטפל במה שלא ניתן להסתיר: הקמטים שבין הגבות. אלו קמטים – לעתים אלו גם קמטי הבעה שנטבעו בתווי הפנים. מי שיש לו קמט עמוק בין הגבות ודאי מחפש דרכים טבעיות לשיקום עור הפנים. ישנה אפשרות לעמל את הפנים, וכך למעשה למתוח באופן טבעי את עור הפנים. המתיחה הזו עשויה לשחרר ולו במעט את הכיווץ שיותר את הקמט שבין הגבות. יש גם מי שמחדיר לחות לעור שבין הגבות, על מנת להגמיש את העור ולגרום לו להיות מוצר ומוזן יותר.

השיטה אינה חודרנית ואינה מצריכה התאוששות מהרדמה

השיטה אינה חודרנית ואינה מצריכה התאוששות מהרדמה


איך עושים העלמה של קמטים בין הגבות?

העלמת קמטים בין הגבות נעשית בטכנולוגיה חדשנית של מיקרו זרם. הטכנולוגיה הזו בשימוש באסתטיקה רפואית כבר שנים, וכך מחדירים חומרי לחות לאותם הקמטים באמצעות מיקרו-זרם גלווני. אלו זרמים עדינים חשמליים שתפקידם לפרק את החומרים הקוסמטיים ואת חומרי הלחות המסיסים במים ליונים קטנים – ואלו חודשים לעור בגודלם הזערורי בקלות. האפקט המתקבל הוא העלמת קמטים זמנית, לכ- 8-12 שעות.
העלמת קמטים בין הגבות נעשית בטכנולוגיה חדשנית של מיקרו זרם

העלמת קמטים בין הגבות נעשית בטכנולוגיה חדשנית של מיקרו זרם


המרצה זמנית של מתיחת קמטים – חילוף חומרים קבוע

המניפולציה הזמנית הזו מאפשרת מעבר נוח יותר של חומרים בתאים. כך ממריצים את מחזור הדם וגם מסלקים רעלים. חומרי הלחות שמוחדרים מספקים תוצאה מוצקה לעור וגם הגוון של העור והמרקם משתנה. חומרי הלחות באמצעות המכשיר המגלוון מחליקים קווים עדינים ויעילים להעלמת קמטוטים מכל הפנים.

לא צריך ניתוח
בדרך זו אפשר לעשות החלקת קמטים ללא ניתוח פנים. השיטה אינה חודרנית ואינה מצריכה התאוששות מהרדמה – אלא ההתאוששות מהירה. תוצרי הלוואי שבשימוש המכשיר הגלווני הופכים את התהליך לחיוני ביותר עבור העור, וניתן להשתמש בו באזורים אסטרטגיים אחרים וכן לא רק באזור הפנים – רצוי בתחילת התהוותו של הקמט.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל