צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/08/2012

|

12:20

seperator

אולי יהלומים – הם לנצח, אולם קעקוע על הגוף יכול להיות מוסר באמצעי הטכנולוגיה החדישים. אם נמאס מהקעקוע – סביר שזה יקרה לאחר פרק זמן רב, ניתן להסיר אותו – ללא קשר לגודלו – הוא יכול להיות גדול או קטן, בצבע או בשחור. ישנם אנשים שפונים להסרת קעקועים אחרי שהם נפרדו מבני הזוג ומעוניינים להסיר את הקעקוע הזוגי, את זה שמזהה אותם עם דעה מסוימת שהתחלפה, או זה שגורם להם להזכר כל הזמן בתקופה שמעציבה. לא משנה מה היא הסיבה, האפשרות להסרת הקעקוע עומדת בפני מי שפונה.

ניתן להסיר קעקוע לפי מספר שיטות, כשהשיטה הטובה ביותר היא באמצעות ניתוחים פלסטיים

ניתן להסיר קעקוע לפי מספר שיטות, כשהשיטה הטובה ביותר היא באמצעות ניתוחים פלסטיים


שיטות להורדת קעקוע

ניתן להסיר קעקוע לפי מספר שיטות, כשהשיטה הטובה ביותר היא באמצעות ניתוחים פלסטיים. ניתוח – יכלול כמיטב הריטואל גם הרדמה, וישנה גם החלמה לא קצרה שיש לקחת בחשבון שבה יש להמנע מחשיפה לשמש למשל. מצד שני – לטיפול זה ישנו יתרון – כל הקרקוע יוסר. מצד שני, יש את שיטת הלייזר שדורשת הגעה לפרקים למכון, על מנת להסיר בכל פעם שכבת עור נוספת.
קעקוע על הגוף יכול להיות מוסר באמצעי הטכנולוגיה החדישים

קעקוע על הגוף יכול להיות מוסר באמצעי הטכנולוגיה החדישים


שיטת הלייזר – איך היא עובדת?

קרן הלייזר תחדור אל שכבת העור שבה נמצאים צבעי הקעקוע, תחמם את המקום ותפורר את החומר שממנו הקעקוע עשוי. תאי הגוף יפרישו את החומרים הללו החוצה מן הגוף. מאידך, יתכנו סימנים של צריבה, נפיחות ואדמומיות ויכולה להיות גם תחושה קלה של צריבה.

ואם זה משאיר צלקות?
ישנן פעמים שלאחר טיפול להסרת קעקוע נשארות צלקות בעור. גם אותן ניתן לטשטש במכוני הקליניקה לאסתטיקה רפואית. הטשטוש מחליש את תווי המתאר של הצלקת ואינו מעלים לחלוטין בכל המקרים את הצלקת. עם זאת, מדובר בהליך שהוא בדרך כלל רגיש ומדויק, ויש לבחור את הרופא המנתח המומלץ ביותר על מנת שהטיפול יעניק את התוצאות הטובות ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל