צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/08/2012

|

16:57

seperator

אצל נשים רבות, הגזרה אינה חוזרת לעצמה בשלב הראשון או השני שלאחר ההריון, תופעה שעלולה לגרום לדיכאון שלאחר לידה או פשוט לרצון לעשות שינוי גדול, שינוי מלאכותי אפילו, שלא ניתן להשיג בזמן כה קצר בכוחות התזונה והפעילות הגופנית. כשמדובר על "הגזרה", מדובר על ממדי גוף – היקפי ירכיים, ישבן, זרועות ובטן גדולים, חזה נפוח יותר במטרה להניק את התינוק – ולאחר ההנקה הוא נותר גדול יותר אולם תפס צורה אחרת, מעט מצומקת יותר. האמנם? באסתטיקה רפואית ניתן למצוא פתרונות שונים ונגזרות אפשריות לתיקוני גוף.

אצל נשים רבות, הגזרה אינה חוזרת לעצמה בשלב הראשון או השני שלאחר ההריון

אצל נשים רבות, הגזרה אינה חוזרת לעצמה בשלב הראשון או השני שלאחר ההריון


ניתוח פלסטי לאחר לידה מעלה ביטחון עצמי

ניתוח פלסטי לאחר לידה נחשב לניתוח שמעלה את הביטחון העצמי – השינוי גדול ומהיר ומחזיר את המנותחת הישר אל הגזרה הקודמת או אל זו שרצויה. ישנם שינויים שיכולים להיות הפיכים ומצריכים המתנה בלבד, וישנם שינויים שזקוקים למעט "סיוע" חיצוני על מנת לגרום לתוצאות להיות. יש לקחת בחשבון את התנאים לעריכת ניתוח שכזה – הרופא המנתח יעניק המלצה למנותחת.
נשים בגיל הפוריות יכולות להיות רגישות יותר לשינויים שנעשו בגופן

נשים בגיל הפוריות יכולות להיות רגישות יותר לשינויים שנעשו בגופן


ניתוח חזה – ניתוח נפוץ לאחר לידה

נשים בגיל הפוריות יכולות להיות רגישות יותר לשינויים שנעשו בגופן, על כן בגילאי השלושים נראים לעין השינויים בגוף, ונצפית הנהירה לכיוון שאיבת שומן. אפשר לצפות לסוגי ניתוחים פלסטיים שונים לאחר לידה כמו למשל לניתוח למתיחת בטן, אולם הנפוץ ביותר – באופן מובהק הוא ניתוח חזה (אפשר לומר כי כ- 60% מהמנותחות לאחר לידה פונות לניתוח להגדלת חזה).

יש לקחת בחשבון כי המצב עלול לחזור
בהריון הבא, אם יהיה, התוצאה שהושגה בניתוח הקודם עלולה להשתנות בחזרה. מסיבה זו, רופאים לא ימליצו תמיד לעשות שינוי דרסטי בגוף, אלא אם לא מתוכנן או רצוי הריון נוסף. הרופא המנתח יתשאל את המנותחת לעתיד מספר שאלות וימליץ לה על התהליך ועל התזמון הטוב ביותר לעשות את הניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל