צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/08/2012

|

12:35

seperator

לכל גבר ואישה מאז ומתמיד הייתה וישנה השאיפה להראות טוב, חטוב ולהרגיש צעירים לנצח אך המציאות מכה בפני כולנו והגיל והטבע עושים את שלהם. כיום בעשור האחרון שמירה על מראה פנים נעים, גוף חטוב וכדומה הפכה להיות משימה פשוטה יותר מאשר בעבר. כיום ישנם אין ספור טיפולים קוסמטיים וניתוחים ונים המאפשרים באמצעות הליכים שפוטים יחסית לשפר את המראה פלאים.

איזה ניתוח הפופולארי ביותר?
אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר כיום הוא ניתוח הקטנת אף. הסיבות לניתוח זה יכולות להתחלק לשתיים. הסיבה האסטטית והסיבה הרפואית. יש כאלו שנולדים עם מבנה אף שמונע מהם לנשום בצורה חלקה ועבורם ניתוח האף הוא חובה, וזאת על מנת לסדר את הנשימה, הסיבה השניה היא עבור אלו שלא מרוצים ממראה האף שלהם, כיום באמצעות ניתוח פשוט יחסית ניתן לעצב את האף בצורה כזו שתתאים לרצונות הלקוח. הגיל המומלץ לניתוח הוא לאחר גיל הבגרות, ברגע שהאף מספיק לגדול ולצמוח.

ניתוח חזה
ניתוח להגדלת חזה גם הוא אחד מהניתוחים הפופולארים שקיימים כיום והביקוש אליו רק עולה עם הזמן. נשים רבות אינן מרוצות מגודל החזה שלהן, חלקן רואות אותו כקטן, חלקן לא מרוצות מהמראה באופן כללי ועוד שלל סיבות שונות ומשונות. כיום באמצעות השתלת שתלים בחזה ניתן לעצב את החזה על פי רצון הלקוחה. חשוב מאוד לפנות לרופא מנתח בעל הוכחות וותק בתחום הניתוחים פלסטיים על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר.

כיצד לבחור רופא ומטפל?
למרות הגידול הנרחב בטיפולים הקוסמטיים והשכיחות הרבה שלהם עדייין אין להקל ראש בבחירת המכון או המנתח הפלסטי. הדרך הטובה ביותר לבחור מנתח פלסטי או מכון קוסמטי כלשהוא היא באמצעות המלצות ממכרים וחברים. לאחר ההמלצה יש לגשת לרופא ולבקש את על ההסמכות שלו (רישיון, בתמחות, וותק וכו' ). חשוב מאוד לבקש פגישת ייעוץ  לפני שלוקחים כל החלטה בתחום ורק לאחר מכן לחשוב על הטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל