צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/08/2012

|

12:24

seperator

ניתוחים פלסטיים שנועדו לצרכי קוסמטיקה בלבד יומלצו לאחר גיל סיום ההתפתחות הגופנית. מי שלא מלאו לו 18 או שלחילופין לא סיים להתפתח על פי ההערכות הרפואיות, יומלץ לו להמתין עד תום פרק הזמן הזה. הרופאים המנתחים לוקחים בחשבון מצב של שינוי גופני הכרחי לאחר הניתוח ומנסים להמנע ממקרה שבו הגוף עוד עלול להשתנות ולשנות גם את תוצאות הניתוח, כמו למשל ניתוח חזה שנעשה בגיל מוקדם, ועדיין צפויים לאותה מנותחת הריונות והנקות, או ניתוח אף למי שעדיין לא סיים את תקופת ההתבגרות הגופנית.

למרות שמדובר בשטח גוף קטן יחסית, עדיין הפנים הם מעוז השטח לניתוחים פלסטיים

למרות שמדובר בשטח גוף קטן יחסית, עדיין הפנים הם מעוז השטח לניתוחים פלסטיים


ניתוח להגדלת חזה – אצל גברים ואצל נשים

גברים ונשים בעלי מבנה גוף א-סימטרי או שמעוניינים לנפח את מראה החזה – בין אם שרירי יותר או נשי יותר, יוצע להם לבצע את התהליך בתום גיל ההתבגרות, או לאחר גיל 16. בכל מקרה, לוקחים בחשבון גם השלכות חברתיות של עריכת הניתוח בגיל צעיר, כשהמטרה היא למעשה לנטרל בעיות חברתיות שעלולות לצמוח בעתיד.
רופא מנתח ימליץ על הגיל המתאים לעשיית הניתוח

רופא מנתח ימליץ על הגיל המתאים לעשיית הניתוח


ניתוחים קוסמטיים בפנים

למרות שמדובר בשטח גוף קטן יחסית, עדיין הפנים הם מעוז השטח לניתוחים פלסטיים בגופו של אדם. אחד יפנה לקליניקה על מנת לעשות הצמדת אוזניים, זהו ניתוח שאפשר לערוך כבר בגיל צעיר יחסית כל עוד הסחוס השלים את גדילתו והתפתחותו – ובתוך כך למנוע תופעות חברתיות שונות .  כך גם לגבי הטיפול בקמטי פנים בגילאים צעירים יחסית ובגילאים מתקדמים יותר.

להשמע להמלצות רופאים
רופא מנתח ימליץ על הגיל המתאים לעשיית הניתוח – רצוי לנסות לפחות שני רופאים מנתחים – ולהבין מה הם ממליצים, על מנת למנוע רשלנות רפואית. יתכן שישנה גם דרך נוספת וחדשנית כדי לטפל באותו חלק גוף, ובכל מקרה – סביר להניח שהסבלנות כאן משתלמת.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל