צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/08/2012

|

13:08

seperator

על מנת למתוח את העור ולהביא אותו למרקם ולמראה צעיר יותר, יש לנטרל את הקמט – לרוב עושים זאת באמצעות הזרקות בוטוקס ומשתמשים גם בחומרי מילוי – כל מרפאה בוחרת את חומר המילוי שיתאים לאיכות העור ולסוג הקמט. יש הקוראים לזה "החלקת עור", ועושים זאת בכמה שלבים שאינם משלבים ניתוחים פלסטיים. יש להתאים את סוג חומר המילוי לאיכות העור, לאופיו של הקמט – קמט הבעה או לא, קמט קל או עמוק וכן הלאה. חומר המילוי יהיה זה שמחזיק מעמד לאורך זמן ארוך או לזמן קצר – ועל כן הטיפול  יצריך הגעה חוזרת לטיפולי מילוי.

חומרים למילוי קמטים אינם מחזיקים מעמד באופן שווה בין אחד לשני

חומרים למילוי קמטים אינם מחזיקים מעמד באופן שווה בין אחד לשני


הבדלים בין המינים מבחינת העור

למן רגע הלידה ועד לשלב הזקנה, העור עובר תהליכי הזדקנות, ובמקביל – מאבד משכבת השומן שלו. בד בבד עם איבוד שכבות השומן בעור, הגמישות שלו הולכת ופוחתת. כמו כן לגברים ולנשים ישנו סוג עור שונה האחד מהשניה: לגברים ישנו עור עבה יותר, ואילו לנשים ישנו עור עדין. מבחינה זו, יש לבחור בחומרי מילוי סמיכים אצל גברים ולהיפך בנשים.
למן רגע הלידה ועד לשלב הזקנה, העור עובר תהליכי הזדקנות

למן רגע הלידה ועד לשלב הזקנה, העור עובר תהליכי הזדקנות


טווח זמן של חיי  החומר למילוי קמטים

חומרים למילוי קמטים אינם מחזיקים מעמד באופן שווה בין אחד לשני. אורך חיי המילוי משתנה על פי מאפייני הגוף השונים של המטופלים. עניין חילוף החומרים קשור ביחס ישר לקצב שבו הגוף "מתפטר" מחומר המילוי, וככל שהקצב מהיר יותר, כן ידרש למלא שוב – בהנחה שחומר המילוי הוא מאלו שנספגים בגוף, כמו חומצה היאלורינית.

מה ההבדל בין בוטוקס לחומרי מילוי?
הבוטוקס אמנם אינו מתאים לקמטים סטטיים – אלו שאינם מושפעים מתנועות שרירי הפנים משום שהרעלן מוזרק כדי למנוע את פעולת השריר שמקמטת אותו. כך למשל הבוטוקס אינו משפיע באופן מלא על החלק העליון של הפנים ושם או היכן שישנם קמטים עמוקים – ויידרש חומר מילוי לניפוח והחלקת האזור על פי הצורך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל